Vacatures

ANP Pers Support is op zoek naar een zelfstandige en praktisch ingestelde online marketeer.

Je bent als online marketeer onderdeel van een kleine en actieve afdeling, die volop in ontwikkeling is. Je zult de diensten en producten van ANP Pers Support (voornamelijk online) in de markt zetten. Je organiseert en beheert de statistieken van de website en ontwikkelt, controleert en beheert verschillende online advertentiecampagnes.

Je kunt goed zelfstandig werken en toont veel initiatief. Echter is het ook belangrijk dat je je kunt inleven in verschillende afdelingen, doelgroepen en klanten. Alle producten van ANP Pers Support zijn B2B.

Jij:

Hebt een hbo+ werkwijze en ongeveer twee jaar aantoonbare ervaring als online marketeer, bij voorkeur bij een B2B-organisatie

Hebt praktisch inzetbare ervaring met SEO, SEA (Google Ads), social advertising: je kunt zelfstandig verschillende soorten online advertentiecampagnes opzetten en zo de vindbaarheid vergroten

Kunt zelfstandig data organiseren, analyseren en samen met je collega’s goede follow-ups uitvoeren (oa. Google Analytics)

Hebt ruim voldoende ervaring met e-mailmarketing: je helpt je collega’s om via Mailchimp logische mailinglijsten en sterke nieuwsbrieven op te zetten

Hebt ervaring met website-usability en customer journeys: je denkt mee met de ontwikkeling van de websites

Bent op de hoogte van de laatste marketing- en social media trends

Hebt ervaring met CMS en CRM

Bent zelfstandig, leergierig en sociaal

Basiskennis van affiliate marketing en het schrijven van een online marketingstrategie is een pré.

Het kantoor van ANP Pers Support zit in het WTC Den Haag. ANP Pers Support biedt een arbeidsovereenkomst (32 - 40 uur per week) met goede arbeidsvoorwaarden.

Voor vragen kun je contact opnemen met Jessica van der Waal op 070 4141101. Solliciteren doe je door je motivatie en cv te mailen naar jvanderwaal@perssupport.nl, onder vermelding van “online marketeer”.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.