Testimonials

Ad Veen, Hoofd Strategie en Communicatie

PO-Raad

“Maak ANP Pers Support onderdeel van je communicatiestrategie"

"Bedenk goed wat je te melden hebt, bij wie je dat het best kunt pluggen en wanneer je ermee naar buiten treedt. Elke woordvoerder heeft zijn eigen netwerk van journalisten. Bedenk goed wie je de primeur geeft en stuur direct na uitzending of publicatie een persbericht uit via ANP Pers Support. Dan heb je een optimaal bereik.”

Daria Koreniushkina, Public engagement-manager

Fairphone

“Bij elke productlancering is media-aandacht onmisbaar. En het ANP is daarvoor de perfecte partner.”

“Met één druk op de knop komt een bericht op alle nieuwsfeeds van alle nieuwsredacties terecht. Je bereikt daarmee zoveel journalisten. En als extraatje werd het persbericht ook nog specifiek gedeeld met alle gespecialiseerde redacteuren. Zo bereik je de niche en de algemene media. Vooral als je internationale aandacht wilt, is ANP Pers Support heel waardevol.”     


Fatma Genç, PR Manager

WeTransfer

"Compleet mediatraject"

“Dankzij ANP Pers Support bereikten we nieuwe titels en publicaties, en daarmee nieuwe gebruikers en fans. Een korte briefing resulteerde binnen enkele uren in een compleet mediatraject, inclusief de gevraagde vertalingen van het persbericht.”

Floor Kluizenaar, Strategisch Marketeer Social Media

ANWB

"Op een relevante manier communiceren"

“We willen op een relevante manier communiceren over onze ambities op het gebied van verkeersveiligheid. In dit geval doen we dat met behulp van facts and figures. Met de praktische tips die we bieden kunnen ouders zelf een bijdrage leveren aan een veilige verkeersdeelname van hun kinderen.”

Frank Krake, Ondernemer en auteur

Boek Menthol

"Dankzij de hulp van ANP Pers Support kwam mijn boek direct binnen in de bestseller top 60"

“ANP Pers Support is een van de puzzelstukjes die alles op zijn plaats gebracht heeft. Wanneer zij een persbericht schrijven, wordt dit serieus genomen.”

Gijsbert Siertsema, Head of Media and Public Relations

Nuon

"Directe lijnen naar relevante media"

“ANP Pers Support ondersteunt ons persbeleid zeer efficiënt, met directe lijnen naar relevante media. Onze persberichten bereiken daardoor zowel nationaal als regionaal exclusieve medianetwerken en dat merken wij in de coverage van onze berichtgeving. Daarnaast is de service alert, gedreven en zeer klantgericht.”

Hanita van der Meer, Communicatiespecialist

Thomas Cook Nederland

"Berichten naar de juiste media"

“ANP Pers Support helpt ons door de meest relevante media op de juiste manier te groeperen. Wij kunnen zo in zeer korte tijd berichten naar de juiste media verspreiden, waardoor onze berichten snel opgepakt worden.”

Hans Kuyper, Oprichter

De Uitvaartomroep

"De telefoon stond niet meer stil"

“ANP Pers Support heeft mij geholpen bij het opstellen van het persbericht en zorgde ervoor dat het bericht op de juiste redacties belandde. Vrijwel direct na verzending stond de telefoon niet meer stil. Ik heb meer dan twintig radio- en tv-optredens gedaan. Van BNR tot Studio Brussel, van Omroep Brabant tot Hart van Nederland. En dan tel ik alle krantenberichten en online publicaties nog niet eens mee.”

Hubert von Heyden, directeur

Flexotels

"Investering dubbel en dwars terugverdiend"

"Ze werken snel en accuraat en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect. De investering is dubbel en dwars terugverdiend."

Ilja van Alten, Marcomm-adviseur

VeiligheidNL

"Aanzienlijk groter bereik"
“Het is een professionele partner die snel en helder werkt. En het resultaat mag er zeker zijn! Wij krijgen veel leuke reacties. Veel nieuws- en kindersites delen de animatie op hun website en via social media, wat ons bereik aanzienlijk vergroot.”

Jos Verspaget, oprichter

Watikwens.nl

“Ik vond het de investering meer dan waard!”

“Ik vond het de investering meer dan waard. Niet volgzaam maar goed adviserend met merkbaar één gezamenlijk doel: maximaal effect behalen. Dat spreekt mij als ondernemer uiteraard erg aan. Daarnaast was het contact niet alleen professioneel maar ook plezierig. Voor de aankomende internationale lancering maak ik wederom  gebruik van ANP Pers Support.”

Judith Slikker, Senior Marketeer

TIAS School for business and society

“Je kunt niet elke journalist uitgebreid te woord staan. Een beknopt persbericht biedt dan uitkomst.”

"Als wij inschatten dat iets echt nieuwswaarde heeft voor een breed publiek, dan schakel ik met ANP Pers Support. Op de eerste plaats om te verifiëren of mijn inschatting inderdaad klopt, of die nieuwswaarde er inderdaad is. En vervolgens ook voor een inhoudelijke check. Ze kijken dan mee of het persbericht goed is opgesteld. Zit de kop goed in elkaar? Klopt de volgorde? Dat soort dingen.”

Karen Chapman, Eigenaar

Shaydes.nl

Shaydes.nl: "Volop media-aandacht en twee keer zo veel volgers"

“We hebben een uniek product en wilden mensen laten weten wat we te bieden hebben. We zijn pas sinds kort zichtbaar op het web, dus vrijwel niemand had nog van ons gehoord. Als ik eerlijk mag zijn, dacht ik dat het niets zou opleveren. Dus ik ben echt verrast en buitengewoon blij dat het zo goed opgepakt werd. Nadat het persbericht was uitgestuurd, werd ik op de hoogte gebracht van media die het hadden opgepakt. Ik zou ANP Pers Support zeker aanraden."

Marjolein Hendriks, Marketing & Communicatie Manager

FocusCura

FocusCura: "Dankzij PR in één keer op de kaart"

“Wij zijn een jong bedrijf met een beperkte Marketing & Communicatie afdeling. Daarom was het voor ons erg prettig dat ANP Pers Support zo goed meedacht, bijvoorbeeld over de timing van onze persberichten. Zo hebben we een video over Hartwacht, die overigens ook door ANP is geproduceerd, er pas uitgestuurd ná een uitzending van EenVandaag, waarvan we wisten dat die een eigen item zouden draaien.”

Mark Borgman, Marketing manager

Catawiki

"Alle grote kranten en websites"

“Als je goed kijkt zie je dat alle grote kranten en websites ANP Pers Support als bron hanteren voor opmerkelijk nieuws. Dus via die weg bereiken we heel efficiënt een breed publiek. Het blijft voor media interessant om over ons te berichten. Wij bieden wekelijks de leukste faits divers die elke krant, zender of website zoekt.”

Menno Contant, CEO

E-Njoint

"Wereldwijde ambities"

“Je kon via social media precies volgen waar het verhaal werd opgepikt. Het ene moment in Amerika, even later in het Verre Oosten. Zeker als je wereldwijde ambities hebt moet je professionele hulp inroepen. En moeilijk is het niet. In een dag was alles geregeld.”

Michiel van den Boogaart, oprichter

Just Cargo

“Na de plaatsing waren het 3 dolle dagen”

“Het doel van Just Cargo was om aandacht te creëren voor een nieuwe dienst in Nederland. Het resultaat was overweldigend, we hebben erg veel aandacht gekregen en ongelooflijk veel reacties uit diverse hoeken. De snelheid waarmee na het uitsturen van het persbericht de reacties kwamen was indrukwekkend. Na de plaatsing waren het waren 3 dolle dagen. Als andere bedrijven een boodschap hebben die gehoord mag/moet worden zal ik jullie zeker aanraden!“

Roel Rambags, Persvoorlichter

Catharina Ziekenhuis

"Journalisten hadden direct toegang"

“Ons project is goed opgepikt. Dat komt volgens mij niet alleen door de kwaliteit van het materiaal, maar ook omdat journalisten direct toegang hadden tot het persbericht, de foto’s, de video en het ruwe beeldmateriaal. Voor de pers lijkt deze werkwijze mij een uitkomst.”