Leren van gamen in Rijksmuseum van Oudheden

De campagne Rule the game is in het leven geroepen om ouders tips en tricks te geven over de gamewereld van hun kinderen. Donderdag sloegen gameontwikkelaar Ubisoft, het Rijksmuseum van oudheden en Rule the game de handen ineen tijdens het Aphrodite festival, waar kinderen en hun ouders meer konden leren over de oude Grieken tijdens het gamen.

Het gemonteerde videopersbericht is hier te vinden:

Bekijken/Embedden:

Het ruwe HD beeldmateriaal is eenvoudig van de volgende ftp-server te downloaden:

· Gebruik de link Videodistribution.anp.nl in uw FTP-programma, of ga naar ftp://videodistribution.anp.nl in uw browser

· Login: anpinopdracht

· Pass: anpinopdracht

* Op het aangeboden videomateriaal berust copyright van ANP Pers Support. Het videomateriaal mag gratis en rechtenvrij worden geplaatst, gemonteerd en uitgezonden voor redactionele doeleinden in de context van dit onderwerp, zonder verplichte vermelding van de bron ANP Pers Support.

Omnicom PR Group

Leiden