Intertoys gaat voor personalisatie

Speelgoedketen Intertoys heeft haar assortiment uitgebreid met gepersonaliseerde feestartikelen. Vanaf vandaag kunnen klanten via de Intertoys website (intertoys.nl) hun eigen feesthoedjes, uitnodigingen, slingers, feestborden, naamkaartjes, placemats, posters, onderzetters, en tafelkleden personaliseren. Deze feestartikelen worden geproduceerd bij Fotofabriek (fotofabriek.nl).

Eenmaal in de ontwerptool kunnen klanten met behulp van thema’s en clip-arts de feestartikelen naar eigen wens ontwerpen. Ook kan er gekozen worden voor het toevoegen van persoonlijke foto’s en tekst. Met de ontwerptool geeft Intertoys haar klanten de vrijheid om eigen creaties te maken en kunnen klanten vanaf vandaag familie en vrienden verrassen met een unieke beleving.

Intertoys is blij met de samenwerking tussen Intertoys en de Fotofabriek. Daarmee is dit veelbelovende concept van gepersonaliseerde producten een toevoeging op het huidige assortiment.

Geplaatst in:

Dit persbericht is verstuurd vanuit Intertoys en Fotofabriek