Nieuw claimbedrijf biedt totaalpakket aan passagiers

Amsterdam, 20170310 -- Airline-Refund is een nieuw claimbedrijf voor passagiers. Dit bedrijf biedt passagiers een totaalpakket, door hen op no cure no pay basis te helpen bij het verkrijgen van hun vergoeding bij vlucht-, bagage- en treinclaims.

De nieuwe aanbieder, deze week gestart, helpt lucht- en treinpassagiers op basis van no cure no pay bij het claimen van hun vergoeding waar zij wettelijk recht op hebben. Het bedrijf wil zich onderscheiden door ook bagage- en treinclaims te behandelen, naast hulp bij vluchtclaims.

Het claimbedrijf ziet een groeiend aantal claimbedrijven die passagiers helpen bij vluchtclaims, terwijl er onvoldoende aandacht is voor bagage- en treinclaims. Vandaar dat Airline-Refund een totaalpakket biedt, claims worden uitsluitend behandeld door juristen. De succesfee (commissie) bedraagt 18% bij vluchtclaims, bagage- en treinclaims 15%.

Het bedrijf helpt luchtpassagiers bij het claimen van hun vergoeding bij een vertraagde of geannuleerde vlucht, gemiste aansluitende vlucht, overboeking of instapweigering. Ook kunnen luchtpassagiers terecht bij verlies van bagage, beschadigde of vertraagde bagage. Treinpassagiers worden geholpen bij verlies of beschadiging van bagage of vertraging, gemiste aansluiting of uitval van een treinreis.

Airline-Refund is gevestigd in het centrum van Amsterdam.

Websites:

www.airline-refund.com