Fieber neemt CanConnect over

AMSTELVEEN, 20160609 -- Zakelijke service provider Fieber maakt vandaag de overname bekend van CanConnect (2B-Mobile). CanConnect levert internet- en telefoniediensten aan MKB klanten, met een focus op regio Midden- Nederland. In oktober 2015 kon 2B-Mobile BV niet langer aan de verplichtingen voldoen en is de klantenbase overgenomen door leverancier Voiceworks teneinde de continuïteit van de dienstverlening te waarborgen. Inmiddels heeft Fieber de activiteiten overgenomen van Voiceworks.

Ondernemers helpen met het 'kantoor van de toekomst'

Onder het motto "grote oplossingen voor kleine ondernemingen" helpt Fieber ondernemers met het 'kantoor van de toekomst'. Fieber doet dit door snel internet te combineren met laagdrempelige IT en telecom oplossingen, waaronder telefonie (vast en mobiel) en cloud diensten.

Marc Visser, oprichter van Fieber: "We zijn blij de CanConnectklanten van dienst te kunnen zijn. Hiermee wordt een onrustige periode afgesloten. Ons supportteam is zeer bekend met de diensten zoals die door de CanConnect klanten worden gebruikt, en we zijn ons terdege bewust van het belang voor de bedrijfsvoering. Voor elk klant is er een vast aanspreekpunt."

Ruud van der Aar, directeur bij Voiceworks: "Met de overgang naar Fieber zijn de CanConnectklanten in zeer goede handen. We kennen Fieber als een partij met een deskundige en betrokken support. Als snel groeiende service provider met een breed aanbod aan IT en telecomdiensten en een gezonde financiële basis zien wij in Fieber een ideale partner voor de CanConnectklanten."

Voor meer informatie: neem contact op via 088-25 50 100 of stuur een bericht naar (info@fieber.nl)

Fieber

AMSTELVEEN