GfK wint MOAward: Marktonderzoekbureau van het jaar 2016

GfK is door de MOA (marktonderzoekassociatie) uitgeroepen tot Marktonderzoekbureau van het jaar 2016. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in beachclub Vooges te Zandvoort op 8 juni werden de jaarlijkse MOAwards, de belangrijkste prijzen voor de onderzoeksbranche, uitgereikt.

De keuze viel op GfK omdat dit bureau intern de verbinding aanbrengt en extern, met bundeling van kennis en inzichten, bewondering afdwingt. Verbinding is het grote thema binnen het bureau; het samengaan van mensen, data én locaties, met als doel om nieuwe mogelijkheden voor nieuwe marketinguitdagingen te realiseren. En dat gaat door de hele organisatie heen, van de verandering van de productielijn voor grafieken, tot het realiseren van impactvolle inzichten. De jury was onder de indruk van de professionaliteit waarmee GfK zichzelf daarin neerzet.

Margret Schuit en Rein Wiendels, beide managing director bij GfK in Nederland reageerden verheugd. "De nominatie vonden we al een prijs op zich, omdat het onze klanten zijn geweest die bij de MOA aanbevelingen hebben gedaan wie het beste markonderzoekbureau van het jaar is. Dat we nu ook met deze prijs naar huis gaan, is geweldig! Het afgelopen jaar heeft onze organisatie grote ontwikkelingen doorgemaakt. We hebben drie GfK bedrijven samengevoegd tot één krachtige organisatie waarbij onze diverse industry expertise en het brede aanbod van onze vernieuwde digitale solutions volledig verbonden zijn. Mede dankzij de inspanningen van onze mensen hebben we dit voor elkaar gekregen. Het winnen van de MOAward voelt als een enorme beloning en is een bevestiging van de ingeslagen weg", aldus Margret.

Geplaatst in:

Over GfK
GfK biedt betrouwbare markt- en consumenteninformatie waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen. Over de hele wereld combineren meer dan 13.000 marktonderzoekexperts hun passie met de jarenlange onderzoekservaring van GfK. Hierdoor is GfK in staat om wereldwijde inzichten te koppelen aan lokale marktinformatie uit meer dan 100 landen. Door gebruik te maken van innovatieve technologieën, zet GfK big data om in smart data. Hierdoor kunnen onze klanten hun concurrentievoordeel verbeteren en krijgen zij meer inzicht in de keuzes en ervaringen van hun consumenten.

Voor meer informatie:www.gfk.com/nl of volg GfK op Twitter: https://twitter.com/GfK_nl

Monique Moeskops
Head of Marketing and Communications