Ghuislaine Janzen-Eriksson nieuwe aanwinst voor GivingBrandsEnergy

Den Haag, 1 juni 2016 - Bij communicatiebureau GivingBrandsEnergy is vandaag Ghuislaine Janzen-Eriksson in dienst getreden als nieuwe Senior Consultant Arbeidsmarktcommunicatie. Ghuislaine zal met haar ervaring organisaties gaan adviseren bij het aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.

Gedurende haar carrière heeft ze haar eigen visie over de arbeidsmarkt ontwikkeld. "Als organisatie moet je in deze tijd mee veranderen anders red je het niet. Hiervoor heb je de juiste medewerkers nodig. Dit zijn niet altijd de zogenaamde 'pareltjes'. Elk bedrijf zou zich moeten instellen op de Human Age. Natuurlijk vraagt dit een inspanning maar die betaalt zich op de lange termijn altijd uit."

Als recruiter bij Manpower werkte Ghuislaine ruim tien jaar lang voor uiteenlopende organisaties in zowel de (semi-)publieke als de private sector om de juiste arbeidsmatch te maken. Zo heeft zij onder meer gewerkt voor de ministeries Buitenlandse Zaken, Binnenlandse Zaken, Algemene Zaken en de Raad van State. Op lokaal niveau heeft Ghuislaine gewerkt voor de gemeenten Leiden, Alphen a/d Rijn en Amsterdam als ook voor woningcorporatie Rochdale. In de private sector heeft zij onder meer gewerkt voor Aegon, Mattel, Monsanto, Enel, RBS, Troostwijk, Le Creuset en Jimmy Choo.

Over GivingBrandsEnergy
GivingBrandsEnergy uit Den Haag is een no-nonsense communicatiebureau dat midden in de samenleving staat. De kracht van het bureau is creativiteit, flexibiliteit en snel schakelen bij veranderingen. Opdrachtgevers zijn o.a. Transport en Logistiek Nederland, Unilever Benelux, de gemeente Zoetermeer en ministerie van VWS. www.givingbrandsenergy.com

Geplaatst in:

Achtergrondinformatie (niet voor publicatie):
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
GivingBrandsEnergy.com
Ghuislaine Janzen-Eriksson