Rolta benoemt PTT-ICT als geautoriseerde distributiepartner voor Rolta OneView® Enterprise Suite

MUMBAI, May 25, 2016 /PRNewswire/ --

Rolta heeft vandaag aangekondigd dat zij PTT ICT Solutions Company Limited ('PTT -ICT') in Thailand hebben benoemd als hun geautoriseerde distributeur voor het leveren van oplossingen Rolta OneView (TM) voor de Groep PTT. PTT heeft bedrijfsactiviteiten in elf landen, met inbegrip van Europa en Australië.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121023/570667 )

De Groep PTT is een conglomeraat van Fortune Global 500 met onder meer bedrijfsactiviteiten op het gebied van de exploratie en de productie van olie en gas, raffinaderijen, petrochemie, alternatieve en duurzame energie. PTT-ICT, een onderneming met de missie om informatie- en communicatietechnologieën aan de PTT Group te leveren, heeft de zakelijke waarde onderkend van Rolta OneView(TM), dat uitgebreide mogelijkheden in het kader van BI and Big Data Analytics biedt voor elk van de door PTT geëxploiteerde segmenten.
Meerdere eenheden van de Groep PTT zullen via deze nieuwe samenwerking in de gelegenheid worden gesteld om Rolta OneView(TM) te gebruiken voor de verwerkelijking van operationele uitmuntendheid om de competitieve kracht van de groep in de markt te verbeteren.
Ms. Preetha Pulusani, President - International Operations van Rolta, zei in een verklaring bij deze gelegenheid: "Wij zijn bijzonder verheugd dat wij PTT-ICT als onze geautoriseerde distributeur kunnen benoemen om de uitdagingen in BI and Big Data Analyticshet hoofd te kunnen bieden en de programma's voor bedrijfshervormingen binnen de PTT Group verder te kunnen ontwikkelen. Dit is weer een nieuwe mijlpaal in onze strategie voor de groei in de verschillende niet-geëxploiteerde, wereldwijd opkomende markten."
Mr. Montri, President, PTT-ICT zei: "Rolta heeft een opmerkelijke staat van dienst in de olie- en gassector over de wereld. Wij realiseren ons dat Rolta OneView(TM) een unieke, vooraf ingebouwde oplossing is voor door OT-IT aangedreven Operational Analytics, met een snelle ROI en een korte implementatietijd. Wij zien ernaar uit om, als partner van Rolta, mee te kunnen werken aan de belangrijke zakelijke en operationele behoeftes wat betreft uitmuntendheid van de Groep PTT."
Over Rolta OneView (TM):
Rolta OneView (TM) Enterprise Suite is een complete oplossing die unieke bedrijfswaarde toevoegt via rolgebaseerde en bruikbare inzichten en de daarbij behorende operationele en bedrijfsinformatie. Deze Suite integreert op unieke wijze IT- en OT -systemen voor de opbouw van uitgebreide, branchespecifieke kennismodellen, die gebruik maken van de kracht van gegevenswetenschap om real-time beschrijvende, diagnostische en voorspellende analyses mogelijk te maken. De oplossing richt zich tevens op een verscheidenheid van zakelijke hervormingprogramma's, zoals bedrijfsuitmuntendheid, algemene efficiëntie van uitrusting, complex risicobeheer, enz., via de levering van kruisfunctionele zichtbaarheid en situatiebewustzijn.
Over Rolta:
Roltais een leidinggevende leverancier van innovatieve IP-led IT- oplossingen voor een groot aantal verticale segmenten, met inbegrip van federale en nationale overheden, openbare diensten, olie- en gas, petrochemie, financiële diensten, productie, kleinhandel en gezondheidszorg. Rolta wordt erkend vanwege een uitgebreide portefeuille van oplossingen, die gebaseerd zijn op in de praktijk bewezen en aan de Indiase defensie en binnenlandse veiligheid aangepaste Rolta IP. Met de unieke combinatie van expertise in de domeinen IT, Engineering en Geospatial ontwikkelt Rolta de meest recente digitale oplossingen, met inlijving van uitgebreide Rolta IP op het gebied van cloud-technologie, mobiliteit, IoT, BI en Big Data Analytics. Rolta is een multinationale organisatie met hoofdkantoren in India. De aandelen van de onderneming zijn al meer dan 25 jaar lang beursgenoteerd.
Voor meer informatie kunt u een bezoek brengen aan www.rolta.com [http://www.rolta.com ], of contact opnemen met:

Rajesh Ramachandran
President & CTO