Directrice van OASIS verkozen tot voorzitster van PRISM International

DUBLIN, May 19, 2016 /PRNewswire/ --

Claire Gallagher aangesteld als eerste gekozen vrouwelijke voorzitter
Claire Gallagher, directrice van Acquisitions and Integrations voor OASIS Group Information Secured, is verkozen als voorzitster van PRISM International, de wereldwijde handelsassociatie voor ondernemingen in informatiebeheer. Gallagher zal haar rol officieel gaan bekleden bij de beëindiging van de PRISM International Annual Business Meeting van 2016, die momenteel plaatsvindt in Bonita Springs, Florida, VS. Zij is 15 jaar lang lid geweest van PRISM en verkozen door de andere leden van PRISM, nadat zij voorheen had gefungeerd als bestuurslid, deel uit had gemaakt van de Europese taakgroep van PRISM en tijdens talrijke Europese conferenties heeft gepresenteerd.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

Gallagher heeft, met meer dan 20 jaar ervaring in de industrie voor document- en informatiebeheer (RIM, Record and Information Management), uitgebreide ervaring en vakkennis opgedaan op het gebied van gegevensbescherming. De OASIS Group heeft onder haar leiding de accreditaties voor ISO 9001, ISO 27001 en PCI Compliance behaald. Deze accreditaties hebben een bijdrage geleverd aan de positie van OASIS als RIM-marktleider overal in Europa.
Gallagher zal als voorzitster, naast het bestuur van PRISM, de activiteiten van de associatie leiden en controleren, met inbegrip van de planning van de jaarlijkse Internationale en Regionale Conferenties van PRISM, het certificatieprogramma Privacy+, de ontwikkeling en de ondersteuning van voordelen voor leden en de publicatie van InFocus.
Dennis E. Barnedt, Algemeen Directeur van OASIS, feliciteert Gallagher met haar nieuwe verantwoordelijkheden en voegt eraan toe: "Het team van OASIS is bijzonder trots dat Claire gekozen is voor deze belangrijke, leidinggevende rol in de RIM-industrie. Zij heeft uitermate veel kennis en wij twijfelen er niet aan dat zij uitstekend werk zal doen."
Gallagher zal, als de eerste vrouw die voor deze positie verkozen is, een jaar lang als voorzitster functioneren.
Over de OASIS Group
OASIS bedient klanten sinds 1999 en is één van de grootste en meest diverse professionele bedrijven voor document- en informatiebeheer in Europa. Met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland, en vestigingen in de hele EU, biedt OASIS werk aan meer dan 250 teamleden en dienstverlening aan meer dan 4.000 klanten in verschillende industriesegmenten, waarbij de nadruk ligt op de financiële, juridische, overheids-, gezondheidszorg- en onderwijssectoren. http://www.OASISGroup.com
LinkedIn: OASIS Group [https://www.linkedin.com/company/oasis-group_2 ]

Contact voor de media: