Wacom opent tweede Experience Center in Nederland

KREFELD, Duitsland, May 17, 2016 /PRNewswire/ --

Vanaf donderdag 19 mei 2016 hebben fotografen, fotobewerkers, illustratoren en digitale kunstenaars de kans om in het nieuwe Wacom Experience Center bij CameraNU.nl op Urk de producten van Wacom te ontdekken en zelf uit te proberen.
Wacom opent op donderdag 19 mei 2016 bij CameraNU.nl in Urk zijn tweede Wacom Experience Center in Nederland. Van het Cintiq 27QHD pen display tot aan het Intuos Art tekentablet staat hier de volledige productlijn van Wacom opgesteld. Geïnteresseerden kunnen hier uitgebreid aan de slag om te ontdekken welk van de brede range pen tablets, creatieve pen displays en professionele mobiele oplossingen het best bij hun past. Medewerkers van CameraNU.nl staan klaar voor uitleg. Het is dan ook de perfecte plek voor elke fotograaf, grafisch ontwerper, kunstenaar en iedereen die zijn creativiteit tot uiting wil brengen!
Opening Wacom Experience Center
Donderdag, 19 mei 2016
14.00 uur
CameraNU.nl
Het Spijk 8
8321 WT Urk
CameraNU.nl is één van de grootste fotowinkels in Nederland. Op een oppervlakte van 800m2 krijgen hier professionals vakkundig advies op maat. Tijdens de opening zijn Wacom product experts Stefan Vermulst en Olger van Cootwijk aanwezig voor vragen. Ook op zaterdag 21 mei zal Stefan Vermulst productdemonstraties geven.
Met de opening van het nieuwe Wacom Experience Center bij CameraNU.nl biedt Wacom de professionele eindgebruiker en enthousiaste amateur een tweede locatie in Nederland aan om het gehele assortiment uit te proberen. Het eerste Wacom Experience Center van Nederland werd geopend in september 2015 en is gevestigd bij Informatique Computers en Componenten in Berkel en Rodenrijs in de omgeving van Rotterdam.
Voor meer informatie over Wacom ga naar: http://www.wacom.com

Perscontact:
Wacom Europe GmbH