Quincy Data zorgt voor verkorte latentie met upgrades van McKay Brothers

Aurora data overgebracht in NY2 in 4,015 ms OWT; Aurora-Carteret in 3,982 ms

OAKLAND, Californië, 13 mei 2016 /PRNewswire/ -- De Quincy Extreme Data (QED)-service heeft latentietijden op haar dienstverlening voor microgolf marktgegevens tussen Illinois en New Jersey verkort. QED verspreidt geselecteerde termijnmarkt-data vanuit Aurora en Chicago in belangrijke handelscentra in New Jersey met de kortst mogelijke latentietijden. QED verstrekt Aurora-data in Secaucus-NY2 in 4,015 milliseconden (ms) in één richting, Mahwah in 3,986 ms en Carteret in 3.982 ms. De kortere latentietijden van QED zijn het resultaat van verbeteringen bij haar partner en netwerkprovider, McKay Brothers.

"Het gebruik van microgolf-data als signaal voor het informeren over handelsactiviteiten gaat al veel verder dan latentie arbitrage-bedrijven, zei medeoprichter van Quincy Data Stephane Tyc. "Zelfs redelijk traditionele bedrijven begrijpen dat snelle marktgegevens een essentiële input vormen voor handelsalgoritmen en elektronische uitvoerapparaten."

QED maakt gebruik van het Amerikaanse langeafstands microgolf-netwerk van McKay Brothers voor de verspreiding van marktgegevens met de kortst mogelijke latentietijden. Quincy verwerft termijnmarktdata voor rentetarieven, aandelenindexen, energie en metalen in Aurora. QED verstrekt ook vermogensindexen en energie-termijnmarkten vanuit Chicago. Geselecteerde marktgegevens voor ETF en vermogensaandelen worden verworven in Carteret, NJ.

"Banken profiteren met name van de combinatie van microgolf voor hun meest relevante data en glasvezel voor de minder tijdgevoelige data", zei Tyc verder. "De combinatie van microgolf en glasvezel kan sommige bedrijven helpen een maximale prestatie te behalen terwijl de totale kosten van eigendom daadwerkelijk worden gereduceerd."

De QED-service verspreidt marktgegevens van meer handelsbeurzen dan enige andere marktdataservice met microgolf. Quincy biedt geselecteerde data uit elf handelsbeurzen in de VS en Europa en er worden momenteel meer ontwikkeld. De veertien locaties waarop het bedrijf aanwezig is bevinden zich in belangrijke handelslocaties in Illinois, New Jersey, het VK en Frankfurt.

Latentiebedrijven en prijzen voor de QED-service worden gepubliceerd op http://www.quincy-data.com/ [http://www.quincy-data.com/]

Over Quincy DataQuincy Data, LLC, is een toonaangevende microgolf-distributeur van marktgegevens met extreem korte latentietijden. De Quincy Extreme Data service, die sinds 2012 live is, biedt een geïntegreerde en genormaliseerde feed van geselecteerde financiële marktgegevens. De Quincy-service wordt verworven vanuit meerdere handelsbeurzen in de VS en Europa en wordt aangeboden in beursgerelateerde colocatiecentra in Illinois, New Jersey, het VK en Frankfurt. Quincy zet zich in voor een gelijk speelveld voor marktdata met extreem korte latentietijden.

Quincy Data

CONTACT: CONTACTPERSOON: Mediarelaties Quincy Data:contact@quincy-data.com