Nieuw horecaconcept Efteling eerste wapenfeit FoodforFun

Vers en verantwoord eten en drinken centraal in restaurant de Gulden Gaarde

Veghel | per 1 mei jl. is de Efteling een nieuw foodconcept rijker. Restaurant de Gulden Gaarde, gevestigd bij topattractie Droomvlucht, is vanaf heden de locatie waar Eftelingbezoekers terecht kunnen voor verse en verantwoorde snacks, maaltijden, salades, smoothies en tal van andere lekkere items van FoodforFun. Het assortiment is breed met een divers aanbod aan onder andere natriumarme, glutenvrije, vegetarische en dieetgeschikte producten met extra aandacht voor voedingswaarden. Aanvullend hierop is het nieuw ontwikkelde picknickconcept de Gulle Knapzak. Hierbij biedt de Efteling met een speciaal ontworpen picknicktas de mogelijkheid om extra te genieten van de producten uit het assortiment in een van de vele picknickplekken in het groene park.

FoodforFun is een merk van FoodforHospitality, onderdeel van Maison van den Boer. FoodforFun maakt van eten een feestje en wil op verrassende wijze actief bijdragen aan geluksmomenten en gelijktijdig bewijzen dat gezond eten ook heel lekker kan zijn. FoodforFun maakt dit mogelijk door dagverse hoogwaardige gerechten en dranken, met zorg bereid en als beleving aangeboden.

FoodforFun is ontstaan naar en met het gedachtegoed van FoodforCare. FoodforCare is een nieuwe innovatieve voedingsformule ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Radboudumc Nijmegen en Jonge (AYA) kankerpatiënten. Alle gerechten zijn speciaal bereid met verse, gezonde ingrediënten en bevatten belangrijke voedingswaarden die voor de individuele patiënt en zijn/haar herstel belangrijk zijn. De smaak, geur, voedingswaarden en portiegrootte zijn afgestemd op de verschillende patiëntengroepen. Gezond eten tegen een aantrekkelijke prijs voor zowel patiënt als bezoeker. Veel kennis die is opgedaan tijdens de totstandkoming van FoodforCare is op passende en originele wijze geïntegreerd in FoodforFun zonder afbreuk te doen aan de totaalbeleving en "fun" die zo belangrijk is bij een bezoek aan de Efteling.

De Efteling en Maison van den Boer willen met dit horecaconcept op onderscheidende wijze bijdragen aan een verantwoord maar vooral lekker dagje uit.

De Koninklijke Van den Boer Groep B.V. is de holdingmaatschappij van o.a. Maison van den Boer, Oseven en FoodforHospitality. Met deze onderdelen is zij actief in de Europese markt van corporate, public- & private events, zorgcatering en foodservice. Naast event catering verzorgt het familiebedrijf, dat is opgericht in 1906, de hospitality van sport- en entertainment venues, alsmede meerdaagse sport- en cultuur-evenementen. Hoogwaardige gastronomie, beleving en gastvrijheid staan hierin centraal. De onderneming is voornamelijk actief binnen Nederland en Duitsland.

FoodforHospitality wil met lekkere & gezonde voeding en oprechte gastvrijheid optimaal bijdragen aan de lichamelijke conditie en het welbevinden van mensen binnen iedere levensfase. FoodforHospitality biedt innovatieve, ambachtelijke en dagverse producten gericht op het individu, met aandacht voor persoonlijke voorkeur en situatie.

FoodforCare is een merk van FoodforHospitality, onderdeel van Maison van den Boer.
Elke patiënt heeft iedere dag recht op lekker eten en drinken dat bijdraagt aan het welbevinden en het herstel bevordert. FoodforCare verleidt en verrast patiënten elke dag weer met een grote keuze aan mooie, verse en voedzame gerechten verdeeld over zes eetmomenten per dag. Persoonsgericht en op gastvrije wijze. FoodforCare is een initiatief van jonge AYA kankerpatiënten, Radboud UMC en Maison van den Boer.

Meer informatie over Maison van den Boer is te vinden op www.maisonvandenboer.com
Meer informatie over foodforhospitality is te vinden op www.foodforhospitality.nl
Meer informatie over foodforfun is te vinden op www.foodforfun.nl
Meer informatie over foodforcare is te vinden op www.foodforcare.nl