Start verkoop vakantiehuizen op Résidence Valkenburg

Recent is TopParken de trotse eigenaar geworden van "Résidence Valkenburg", het 17e vakantiepark binnen de TopParken keten. Résidence Valkenburg is gelegen in Schin op Geul, nabij Valkenburg. Met dit vakantiepark op deze unieke locatie in Zuid-Limburg breidt TopParken haar aanbod uit naar het zuiden van Nederland.

Résidence Valkenburg is gelegen in Schin op Geul (gemeente Valkenburg), een klein dorp in het zuiden van Limburg, verscholen tussen de mosgroene heuvels, in het hart van het beschermde natuurgebied Heuvelland. Het vijf-sterren landschap met Valkenburg als middelpunt is al meer dan 125 jaar een grote toeristische trekpleister. Hier, midden in de Euregio, voel je bijna letterlijk de hartslag van Europa, met steden als Maastricht, Aken en Luik op een steenworp afstand.

Nadat er op het vakantiepark druk is gewerkt aan de herstructurering, waarbij onder andere de faciliteiten en de infrastructuur zijn verbeterd en vernieuwd, wordt er nu gestart met de verkoop van nieuwe vakantiehuizen op eigen grond. Op het vakantiepark worden vakantiehuizen aangeboden vanaf Euro 138.000,- deze zijn geschikt voor eigen gebruik of voor (gedeeltelijke) verhuur. De combinatie van de recente ontwikkelingen, de prachtige omgeving en de grote stroom toeristen naar Valkenburg maken het project interessant voor investeerders. Er wordt op diverse vakantiehuizen een gegarandeerd meerjarig netto rendement van ruim 7% afgegeven wanneer het vakantiehuis vrij wordt gegeven voor volledige verhuur.

Naast de nieuwe faciliteiten die ontwikkeld zijn op het vakantiepark, biedt de omgeving van Schin op Geul ook veel vermaak voor jong en oud. Het centrum van de stad Valkenburg ligt op 15 minuten fietsen van Résidence Valkenburg. Deze stad is één van de grootste toeristische bestemmingen van Nederland waar jaarlijks meer dan een miljoen dagjesmensen naartoe komen. Daarnaast bevinden de grote plaatsen Luik, Aken en Maastricht zich op korte afstand van het vakantiepark.

Zaterdag 14 t/m maandag 16 mei organiseert TopParken open huis dagen op Résidence Valkenburg. Dit is het moment om kennis te maken met het vakantiepark en natuurlijk de recente ontwikkelingen. De open huis dagen zijn ook zeer geschikt voor (klein) kinderen, tijdens deze dagen staat er namelijk een professioneel entertainmentteam voor hen klaar en mogen zij gratis gebruik maken van diverse faciliteiten.

Op de vernieuwde website www.vakantiehuis-valkenburg.nl vindt u uitgebreide informatie over het open huis weekend en de aankoop van een vakantiehuis op Résidence Valkenburg.

Meer informatie: www.vakantiehuis-valkenburg.nl
Résidence Valkenburg | Valkenburgerweg 128 | Schin op Geul | Tel: +31 (0)88-500 2444

Geplaatst in:

TopParken B.V.