Portugal Telecom International Finance B.V. publiceert jaarrekening voor het jaar eindigend op 31 december 2015

AMSTERDAM, 30 april 2016 /PRNewswire/ -- Portugal Telecom International Finance B.V. heeft vandaag zijn jaarrekening voor het jaar eindigend op 31 december 2015 gepubliceerd en bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) ingediend. Een kopie van deze jaarrekening is beschikbaar op de investor relations website van Oi S.A. op http://ir.oi.com.br/PTIF_ENG.htm [http://ir.oi.com.br/PTIF_ENG.htm].

Portugal Telecom International Finance B.V.

CONTACT: KONTAKT: Portugal Telecom International Finance B.V., Naritaweg165, 1043 BW Amsterdam, Nederland, Tel: +31 20 5722 300, Fax: +31 20 5722650

Web site: http://ir.oi.com.br/PTIF_ENG.htm/

PR Newswire