Diebold rapporteert financiële resultaten eerste kwartaal 2016

NORTH CANTON, Ohio, 28 april 2016 /PRNewswire/ -- Diebold, Incorporated , heeft vandaag verslag gedaan van de financiële resultaten voor het eerste kwartaal van 2016. Een persbericht met de volledige tekst, samen met andere documenten met betrekking tot de resultaten, kan worden bekeken door de sectie voor investeerdersrelaties van de website van Diebold te bezoeken via de volgende koppeling:

http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO]

Zoals al eerder aangekondigd, zullen Andy W. Mattes, President en Chief Executive Officer van Diebold, en Christopher A. Chapman, Senior Vice President en Chief Financial Officer, de financiële prestaties van het bedrijf bespreken tijdens een conferentiegesprek vandaag om 8:30 (EST). De presentatie en het conferentiegesprek zijn toegankelijk via http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]. Een opname van het gesprek zal gedurende drie maanden na het gesprek beschikbaar worden gesteld in de sectie voor investeerdersrelaties van de website van Diebold.

(NB: als klikken op de bovenstaande koppelingen geen nieuwe webpagina opent, kunt u proberen om de bovenstaande URL te kopiëren naar de adresbalk van uw browser.)

Over DieboldDiebold, Incorporated levert de technologie, software en services die mensen overal ter wereld verbinden met hun geld, waarbij een eenvoudige, veilige en efficiënte brug wordt gelegd tussen de fysieke en digitale werelden van contanten. Sinds de oprichting in 1859 heeft Diebold zich ontwikkeld tot een vooraanstaand leverancier van uitzonderlijke innovatie op het gebied van selfservice, beveiliging en services voor financiële markten, commerciële markten, de detailhandel en andere markten.

Diebold heeft wereldwijd ongeveer 15.000 werknemers en het hoofdkantoor staat bij Canton, Ohio, USA. Bezoek Diebold op www.diebold.com [http://www.diebold.com/] of op Twitter: http://twitter.com/DieboldInc [http://twitter.com/DieboldInc].

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO

Diebold, Incorporated

CONTACT: Mediarelaties, Mike Jacobsen, APR, +1 330 490 3796,michael.jacobsen@diebold.com; Investeerdersrelaties, Steve Virostek, +1 330490 6319, stephen.virostek@diebold.com

Web site: http://www.diebold.com/