Voys One integreert haar diensten in Salesforce

Groningen, 25 april 2016 - Vanaf vandaag maakt Voys One, de grootzakelijke dienst van telecomprovider Voys, het mogelijk om haar diensten verder te integreren in Salesforce. De integratie in het populaire cloud based CRM-pakket zorgt ervoor dat klanten van de provider de kwaliteit van hun klantrelaties kunnen verbeteren en hun klant vanuit één oplossing volledig kunnen ondersteunen.

Voys One initiatiefnemer Ben Hoetmer: "In deze tijd zien we dat organisaties verzanden in verschillende oplossingen naast elkaar. Bij Voys streven we ernaar om de meest complete diensten te leveren aan onze klanten en deze in één interface te laten samensmelten. Met een focus op persoonlijk klantcontact en het opbouwen van een goede klantrelatie kunnen organisaties zich onderscheiden in de markt. Deze integratie maakt dat mogelijk. Dat komt doordat organisaties vanuit Salesforce kunnen bellen en gebeld kunnen worden met als voordeel dat je de klantinformatie direct zichtbaar hebt in één interface. Dat is de reden waarom we het Voys One platform hebben geïntegreerd in Salesforce."

Verbeterde dienstverlening
De integratie met Salesforce biedt de grootzakelijke klanten van Voys, naast het optimaliseren van klantcontact, ook andere voordelen. Zo is het mogelijk om de bereikbaarheid van de organisatie zeer nauwkeurig door te meten en kunnen organisaties beter plannen hoeveel medewerkers op een bepaald moment ingezet moeten worden. Daarnaast worden contactmomenten beter beheerd en bewaakt, waardoor productiviteit en efficiëntie worden verhoogd. De integratie tussen Voys One en Salesforce is vanaf vandaag beschikbaar voor alle klanten van Voys One.

Over Voys One
Voys One is dé telefonie oplossing voor de grootzakelijke markt waarin samenwerken, mobiliteit en messaging in één oplossing met elkaar worden gecombineerd. Een managed cloud telefonie oplossing ontwikkeld door certified engineers op het business communicatieplatform van Mitel. Voys One helpt bedrijven bij het verhogen van hun productiviteit en helpt hen de juiste mensen op de juiste plek in te zetten op basis van statistieken.

Geplaatst in:

Voor meer informatie of interviewverzoeken kunt u contact opnemen met:

Voys
Ben Hoetmer
T +3150 700 99 24
E ben.hoetmer@voys.nl

Het PR Bureau
Eugenie La Haije
T +3120 670 22 32
E eugenie@hetprbureau.nl

Delen van het persbericht kan via: http://bit.ly/1r1xe3T

Voys One Telecom

plaats:
Groningen

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234