Een oranje week voor Yespers

Morgen is Yespers met 3 smaken vertegenwoordigd in het Koningsontbijt pakket dat 1,2 miljoen kinderen in heel Nederland wordt aangeboden. Dit jaar ligt bij het Koningsontbijt de nadruk op een gezonder ontbijt. Yespers presenteerde vorige week nog tijdens het koninklijk bezoek aan Zuid-Duitsland de lekkere, gezondere Yespers zoete fruit- en groentespreads aan het Duitse publiek. Een koninklijk weekje dus voor deze Haagse start-up.

"Voor ons is deelname aan het Koningsontbijt een geweldige kans om Nederland kennis te laten maken met ons product", zegt Stefan Baecke, CEO Yespers. "Als startend bedrijf is het altijd zoeken naar een goede manier om je eerste producten onder de aandacht te brengen en wij zien dit Koningsontbijt als een uitgelezen mogelijkheid dat te doen. We zijn dan ook blij met het feit dat Jumbo en de Krajicek foundation besloten hebben onze productinnovaties op te nemen in het ontbijtpakket".

Yespers presenteerde vorige week nog in Zuid-Duitsland in aanwezigheid van het Koningspaar de Yespers zoete fruit- en groentespreads aan het Duitse publiek.
"De reacties van het Duitse publiek en de Duitse supermarkten op ons concept en producten waren erg positief en we zijn dan ook erg trots dat we van een aantal grote Duitse partijen nu de kans krijgen onze producten bij hun klanten te introduceren" zegt Patrick Ooms, Head Business Development Yespers. "De Zuid-Duitse markt is zeker klaar voor onze product innovaties. Duurzaamheid, gezonder eten en pure producten zijn daar erg sterk in opmars. Wat dat betreft zien we dezelfde trend als in Nederland. Duurzamer en lekkerder gaan juist hand in hand".

In vergelijking met ander zoet broodbeleg bevatten de spreads veel minder suikers en calorieën. Bovendien zijn ze vrij van conserveringsmiddelen en allergenen zoals lactose en gluten en bevatten ze geen kunstmatige smaak-, geur- of kleurstoffen.
De spreads zijn lekker op brood, als topping op de yoghurt, op een pannenkoek of zo uit het potje.

Geplaatst in:

Meer informatie over de spreads zie de bijlage of:
www.yespers.com of www.facebook.com/yespers.
Telefonisch kan contact worden opgenomen met Stefan Baecke, +31612845773 of via stefan.baecke@yespers.com

Yespers