OASIS verwerft Restore Document Management Ireland

DUBLIN, April 21, 2016 /PRNewswire/ --

OASIS Information Secured, het snelst groeiende bedrijf voor gegevens- en informatiemanagement in Europa, heeft wederom een belangrijke overname bevestigd. In een deal met een transactiewaarde van EUR 36 miljoen, die werd afgerond op 10 maart, heeft het bedrijf Restore Document Management Ireland (voorheen Wincanton Records Management Ireland) verworven.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

Het bedrijf heeft een assertief uitbreidingsplan voor Europa en men kon, als onderdeel hiervan, een aanzienlijke verhoging van de lopende financieringsfaciliteit voor overnames, bij Goldman Sachs, waarborgen. Hierdoor kon het bedrijf Restore Document Management Ireland in het bedrijf integreren.
"Het doel van deze strategische zet was om ons klantenbestand in Ierland uit te breiden, terwijl ook de kwaliteit van dienstverlening op het gebied informatiebeheer in de EU wordt gehandhaafd", zegt Dennis E. Barnedt, Chief Executive Officer van OASIS. "We zullen meer dan 4.000 klanten in alle regio's van dienst zijn en het is onze bedoeling om deze groei voort te zetten door middel van acquisities en klantgerichtheid. Het veiligstellen van de verhoogde financieringsfaciliteit bij Goldman Sachs heeft ons niet alleen in staat gesteld om onze uitbreidingsplannen tot nu toe door te voeren, maar ook om deze groei in de hele EU door te voeren, door hoogwaardige bedrijven te vinden die we kunnen toevoegen aan het OASIS-merk. "
Over OASIS
OASIS ondersteunt klanten sinds 1999 en is een van de grootste en meest diverse professionele bedrijven voor dossier- en informatiemanagement in Europa.  Met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland en vestigingen in de hele EU, biedt OASIS werk aan meer dan 250 teamleden en dienstverlening aan meer dan 4.000 klanten in verschillende sectoren, waarbij de nadruk ligt op de gezondheidszorg en financiele, juridische, overheids- en onderwijssectoren. http://www.OASISGroup.com

Contact voor de media:
Barbara Ellis