Nieuwe koers voor Interbank

Interbank slaat een nieuwe weg in. De consumptief kredietverstrekker introduceert vandaag twee nieuwe woninggerelateerde financieringsproducten. Ook werkt Interbank aan nieuwe bedieningsconcepten voor intermediairs, gericht op meer persoonlijke en op maat gemaakte service. Daarnaast heeft de consumptief kredietverstrekker zowel zijn consumentenwebsite als intermediairsplatform in een nieuw jasje gestoken, in lijn met de nieuwe huisstijl. De reeks vernieuwingen vormt de kick-off van een nieuwe strategie van Interbank, waarbij een grotere focus op het ontwikkelen van consumptieve financieringsoplossingen en partnerships met intermediairs centraal staan.

Nieuw jasje
Interbank implementeerde onlangs een nieuwe huisstijl die vanaf vandaag volledig is doorgevoerd in de vernieuwde consumentenwebsite en de intermediairsportal. Daarnaast werkt de kredietverstrekker aan nieuwe bedieningsconcepten voor de intermediairs. Robert Doornbos, chief commercial officer bij Interbank: "Wij hebben de ambitie om de samenwerking met onze intermediairs verder te versterken en samen met hen klanten aan ons te binden op basis van service, toegevoegde waarde en loyaliteit. Een belangrijke doelstelling is dan ook het ontwikkelen van innovatieve nieuwe producten waarmee zij hun klanten optimaal kunnen bedienen. De intermediairs kunnen zelf kiezen voor de vorm van samenwerking en dienstverlening die zij nodig denken te hebben om hun klanten de beste service te bieden. We helpen hen zoveel mogelijk, maar gaan niet op hun stoel zitten.. Het zijn zelfstandige ondernemers.."

Twee nieuwe producten
Vanaf vandaag zijn er twee nieuwe financieringsoplossingen exclusief verkrijgbaar voor intermediairs. De Beter Wonen Financiering biedt eigenhuisbezitters de mogelijkheid om het verbeteren van hun woning te financieren, met de zekerheid van een vaste rente en een vaste looptijd voor vijftien jaar. Met het tweede nieuwe product, de Restschuldfinanciering, kunnen consumenten op een verantwoorde manier de restschuld op hun woning aflossen, waardoor zij de aanschaf van een nieuwe woning kunnen realiseren. Dit product kenmerkt zich door een fiscale aftrekbaarheid, lage maandtermijn en vaste rente.

Beide nieuwe producten worden gefaseerd geïntroduceerd in diverse hypotheek adviessoftware voor intermediairs. Alle intermediairs die zijn aangesloten op het Hypotheken Data Netwerk kunnen deze producten adviseren. Medio juli 2016 kunnen ook intermediairs zonder HDN-aansluiting deze producten aanbieden.

Over CA CF NL
Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. is onderdeel van Crédit Agricole Consumer Finance, een belangrijke aanbieder in de Europese consumptief kredietmarkt. Met een uitstaande portefeuille van ruim 2,3 miljard euro (exclusief 700 miljoen servicing) is CA CF NL een van de grootste aanbieders van consumptief krediet in Nederland. CA CF NL beschikt over de vennootschappen Interbank, DNV, Ribank en Findio. Ook de serviceconcepten Antera Incasso, KredietDesk en MoneyCare vallen onder de bedrijfsparaplu. CA CF NL is gevestigd in Amsterdam en telt 350 medewerkers.

Geplaatst in:

Voor vragen en/of meer informatie kunt u contact opnemen met:
CA CF NL/Interbank
Henk Jan Meijer, senior manager Corporate Communicatie
Tel: (020) 312 51 65
E-mail: henk.jan.meijer@ca-cf.nl
https://www.ca-consumerfinance.nl/

Credit Agricole

plaats:
Amsterdam

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234