Drukwerkdeal.nl lanceert partnerprogramma voor resellers

Drukwerkdeal.nl lanceert vandaag een nieuw partnerprogramma voor resellers. Deelnemers aan het programma maken aanspraak op partnerkortingen en een vaste accountmanager. Ook hebben ze toegang tot een co-marketingfonds, waarin Drukwerkdeal.nl partners tot 50% tegemoetkomt bij promoties, en verschillende online tools en services van Drukwerkdeal.nl.

Met het Drukwerkdeal.nl partnerprogramma komt het e-commercebedrijf tegemoet aan een belangrijke wens van zijn partners: transparante kortingen die gelinkt worden aan gemaakte omzet. Maar ook nieuwe partners bedient Drukwerkdeal.nl volop. "Natuurlijk zorgen we ervoor dat iedereen die deelneemt aan het programma erop vooruitgaat. Dus zowel nieuwe partners als degenen die nu al recht hebben op een inkoopvoordeel." zegt Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl.

Het Drukwerkdeal.nl partnerprogramma is meer dan een kortingsprogramma. Jansen: "We willen voor grafische professionals echt waarde toevoegen aan alle aspecten van hun business. Kortingen, vaste accountmanagers, online tools en het co-marketingfonds zijn nog maar het begin. We zullen het programma blijven verrijken met features. Denk bijvoorbeeld aan speciale events voor resellers."

Geïnteresseerden in het Drukwerkdeal.nl partnerprogramma gaan naar www.drukwerkdeal.nl/partnerprogramma om zich in te schrijven, of voor een verdere uitleg van de verschillende onderdelen.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie
Drukwerkdeal.nl is opgericht in 2005 en onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR). Bij de online drukker werken 175 medewerkers, verspreid over twee vestigingen in Deventer en Antwerpen. Voor vragen, publiciteitsmateriaal of interviewaanvragen: lourens.scholing@drukwerkdeal.nl, t.a.v. Lourens Scholing.

Drukwerkdeal.nl

Deventer