Zembro kiest NetSuite voor versnelde groei

Belgische draagbare technologie innovator kan aan schaalbaarheid, flexibiliteit en efficiëntie winnen met NetSuite Cloud ERP

LONDEN, 13 april 2016 /PRNewswire/ -- NetSuite Inc. , marktleider op het gebied van cloud-gebaseerde financiële / ERP [http://www.netsuite.co.uk/portal/uk/products/netsuite/erp/main.shtml] en omnichannel commerce [http://www.netsuite.co.uk/portal/uk/products/netsuite/suitecommerce.shtml] softwarepakketten, kondigde vandaag aan dat Zembro (www.zembro.com [http://www.zembro.com/]), de in België gevestigde maker van de eerste intelligente armband die speciaal is ontworpen voor ouderen, NetSuite heeft gekozen voor zijn ERP en klantrelatiebeheer. Het bedrijf gebruikt nu NetSuite voor zijn cruciale bedrijfsprocessen waaronder facturering, voorraadbeheer [http://www.netsuite.co.uk/portal/uk/products/netsuite/erp/supply-inventory.shtml], klantrelatiebeheer (ook wel CRM genoemd) en multi-currency management voor euro's en Britse ponden. In de volgende fase worden samen met NetSuite's mondiale systeemintegratiepartner Deloitte, de financiële gegevens en de boekhouding geïmplementeerd.

Nadat zijn schoonvader in de tuin was gevallen en twee dagen lang alleen bleef, heeft Harry Demey geholpen om Zembro op te richten om toekomstige ongelukken voor anderen te helpen voorkomen en de relaties tussen families te versterken. Nadat het de Zembro bracelet en app had ontwikkeld, wist het bedrijf dat het een modern, flexibel en schaalbaar financieel systeem nodig had om groei te ondersteunen. Na evaluatie van verscheidene ERP-systemen, koos Zembro NetSuite voor de robuuste functionaliteit, de schaalbaarheid, de cloud-gebaseerde architectuur en de geavanceerde personaliseringsmogelijkheden daarvan.

"NetSuite's moderne interface en sterke reputatie met start-ups en snelgroeiende bedrijven waren kritische factoren voor ons besluit," aldus Johan de Geyter, CEO van Zembro. "We hebben er vertrouwen in dat we in een positie zijn om te groeien en wereldwijd klanten te winnen."

Deloitte, de mondiale systeemintegratiepartner van NetSuite, en Zembro hebben samen NetSuite geïmplementeerd. Het gaat in maart 2016 live - slechts 100 dagen nadat het project begon.

NetSuite kan Zembro een brede reeks functionaliteiten en voordelen bieden, waaronder:

-- Voorraadbeheer dat inzicht in voorraadniveaus verschaft en aangeeft
wanneer er opnieuw bevoorraad moet worden, om onder- en overbevoorrading
te voorkomen.
-- Een snelle uitrol, waardoor Zembro heel snel met NetSuite aan de slag
kon, binnen een aantal weken versus jaren.
-- Een 360 graden uitzicht op de klantenbasis, waardoor het bedrijf betere
klantenondersteuning en -service kan bieden.
-- Een flexibel en agile platform, het NetSuite SuiteCloud Platform, dat
het bedrijf in staat stelt om NetSuite te personaliseren om aan de
bedrijfseisen tegemoet te komen, en om te integreren met andere
aanvullende oplossingen van derden.
-- Ingebouwde bedrijfsintelligentie die het bedrijf real-time toegang
verschaft tot de bedrijfsprestatie, voor het vergemakkelijken van een
betere besluitvorming.

Meer dan 30.000 bedrijven en filialen wereldwijd vertrouwen tegenwoordig op NetSuite voor de uitvoer van hun complexe, cruciale bedrijfsprocessen in de cloud. Sinds de oprichting in 1998, heeft NetSuite zich ontwikkeld tot marktleider op het gebied van cloud-based financiële /enterprise resource planning (ERP) en omnichannel commerce software-applicaties voor grote, middelgrote en kleine bedrijven. Veel van de FORTUNE 100-bedrijven gebruiken NetSuite om hun innovatie te versnellen en hun bedrijf te transformeren. NetSuite blijft succesvol in het leveren van de beste cloud-gebaseerde bedrijfsmanagementsoftware aan bedrijven over de hele wereld, die hun IT-kosten zo aanzienlijk kunnen verlagen en hun productiviteit verhogen bij de toenemende wereldwijde adoptie van de cloud.

Volg NetSuite's Cloud blog [http://www.netsuiteblogs.com/], NetSuite's Facebook [http://www.facebook.com/netsuite] page and @NetSuiteEMEA [http://www.twitter.com/netsuiteemea] Twitter-account voor real-time updates.

Zie voor meer informatie over NetSuite www.netsuite.co.uk [http://www.netsuite.co.uk/], www.netsuite.com/fr [http://www.netsuite.com/fr], of www.netsuite.com/nl [http://www.netsuite.com/nl].

LET OP: NetSuite en het NetSuite-logo zijn dienstmerken van NetSuite Inc. Handelsmerken van derden zijn eigendom van de betreffende merkhouders.

NOTE: NetSuite and the NetSuite logo are service marks of NetSuite Inc. Third-party trademarks mentioned are the property of their respective owners.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20090924/SF81218LOGO-b [http://photos.prnewswire.com/prnh/20090924/SF81218LOGO-b]

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20090924/SF81218LOGO-b

NetSuite Inc.