Whirlpool Corporation presenteert ontwerp- en productinnovaties voor 4 merken op EuroCucina 2016

MILAAN, April 12, 2016 /PRNewswire/ --

Whirlpool Corporation, de wereldwijde nummer 1 op het gebied van huishoudelijke apparatuur, toont zijn productinnovaties, inspiratiebronnen en meest recente ontwerpen op EuroCucina 2016 voor de merken KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint en Indesit. Na een succesvol 2015, waarin de omzet en winst naar recordhoogte stegen, verheugt Whirlpool Corporation zich op de nieuwe uitdagingen en kansen die 2016 brengt. Het bedrijf effent momenteel de weg voor de ontwikkeling van belangrijke innovatie binnen haar succesvolle portfolio complementaire merken, die inspelen op de behoeften van alle categorieën consumenten.
De Whirlpool-stand op EuroCucina is opgesteld als woonruimte van ongeveer 1.700 m[2], waar bezoekers de producten daadwerkelijk kunnen uitproberen en het gebruik ervan in het dagelijkse leven kunnen ervaren.
KitchenAid - For the Way it's Made
Tijdens deze editie van EuroCucina presenteert KitchenAid belangrijke nieuwe huishoudelijke apparatuur met zorgvuldig ontworpen details, die uitstekend vakmanschap en oog voor detail uitstralen. De nieuwe roestvrij stalen Made to Measure Special Tops zijn volledig aanpasbaar in vorm en omvang, zodat u al uw producten, zoals kookplaten, werkbladafzuigers en gootstenen, hierin kunt zetten.
Whirlpool - Sensing the Difference
Het concept Interactive Kitchen of the Future simuleert het dagelijks leven in een slimme keuken, waarbij de keuken als middelpunt functioneert bij koken en als informatiebron. Ook wordt op EuroCucina het nieuwe SmartCook-assortiment inductiekookplaten gepresenteerd, dat een revolutionaire kookervaring biedt.
Hotpoint
Hotpoint presenteert zijn fantastische, hagelnieuwe en ingebouwde reeks apparatuur, waarbij unieke en innovatieve technologieën zijn gecombineerd met authentiek ontwerp. De innovatieve, ingebouwde oven, die is onderscheiden met de prestigieuze Red Dot award 2016, brengt koken naar een hoger niveau.
Indesit - Life Proof
Indesit presenteert voor de eerste keer een volledig assortiment ingebouwde kookapparatuur met een harmonieus en bijpassend ontwerp, waaronder ovens, magnetrons, kookplaten en verticale afzuigkappen. Dankzij de innovatieve Turn&Cook-functie van de nieuwe oven kunt u dagelijkse recepten bereiden zonder dat u hoeft te bedenken welke stand het beste is.
Zie voor meer informatie:

Contactpersoon:
Whirlpool Corporation