Mediaorganisaties sluiten zich aan bij accelerator MediaMatters

Hilversum, 11 april 2016

Vanmiddag ondertekent een aantal mediapartijen in het bijzijn van Neelie Kroes, speciaal gezant voor startups in Nederland en ambassadeur van StartupDelta, een convenant waarin zij het belang van innovatie in de media en samenwerking met startups onderschrijven om als sector relevant en toekomstbestendig te blijven.

De mediapartijen zien daarvoor een belangrijke plaats ingeruimd voor MediaMatters, een acceleratorprogramma dat erop gericht is de samenwerking tussen mediabedrijven en startups te faciliteren, om samen een product of organisatie te verbeteren of nieuwe diensten te bedenken.

Mediaorganisaties kunnen binnen de accelerator een rol hebben als sponsor, mentor, klant, co-developer of technologie-expert en krijgen de gelegenheid vroegtijdig aan te haken bij voor de branche mogelijk interessante nieuwe bedrijven.

Voor meer informatie over dit bericht en het acceleratieprogramma MediaMatters, bezoek de website www.mediamatters.vc

MediaMatters

Hilversum