PC Emerging Europe Property Fund NV legt grote huurder langdurig vast

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) heeft het huurcontract met KROS voor het kantoorgebouw in Zilina in Slowakije langdurig verlengd. KROS heeft het gehuurde oppervlak met 520 m2 uitgebreid naar 2.251 m2.

De extra 520 m2 gehuurde ruimte betreft de bovenste verdieping van het gebouw. De bezettingsgraad van het gebouw in Zilina stijgt hiermee met 5% naar 79%. De bezettingsgraad van de gehele portfolio stijgt naar 78,4% (78,0%). Het huurcontract loopt tot 2025 en betreft een jaarhuur van ruim EUR 150.000.

Met deze nieuwe huurovereenkomst stijgt de gemiddelde looptijd van de huurcontracten van de portfolio van 2,94 jaar naar 3,10 jaar. KROS is hiermee na AT&T de grootste huurder van het Property Fund. Deze stap past in de strategie van het Property Fund om grote huurders langdurig vast te leggen.

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. belegt in commercieel vastgoed in Midden Europa. Aandelen van het fonds (ISIN-code NL0006311706) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als closed-end beleggingsfonds.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
E-mail: info@palmercapital.eu

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer