NU'91online eerste online categorale vakbond voor zorgprofessionals

Naast NU'91 is er vanaf 1 april 2016 NU'91online. Individuele en collectieve belangenbehartiging - altijd en overal - digitaal bereikbaar. NU'91online ondersteunt zorgprofessionals met een verpleegkundig of verzorgend beroep op een digitale wijze zowel op het gebied van arbeids- en beroepsvoorwaarden als van arbeidsrecht!

NU'91 zet zich in voor eigentijdse arbeidsverhoudingen. Wij zijn van mening dat een groeiend deel van de huidige professionals met een verpleegkundig of verzorgend beroep graag zelf wil beslissen wat voor hen van belang is, en welke individuele ondersteuning zij op welk moment nodig hebben.

NU'91online streeft ernaar om op een digitale, innovatieve en geheel eigen wijze de arbeids- en beroepsvoorwaarden voor zorgprofessionals optimaal te behartigen.

Voor meer informatie of een reactie kunt u contact opnemen met Karin Weerts, NU'91.
Telefoon: 06 51402879. E-mail: k.weerts@nu91.nl

Nu'91