Markets Group: 400+ institutionele investeerders komen in NYC samen met leiders in vermogensbeheer om belangrijke investeringsmogelijkheden in 2016 te bespreken

NEW YORK, 30 maart 2016 /PRNewswire/ -- Het Fifth Annual Private Equity Americas Forum met betrekking tot de VS, Canada en Latijns-Amerika vindt plaats op 18 en 19 mei in New York City. Het Forum is een ontmoetingsplek voor leidende investeerders in niet-liquide alternatieven, zoals pensioenfondsen, stichtingen, fondsbeheerders, beheerders van familievermogens, beleggingsfondsen, consultants en investeerders van privéverzekeraars, alsmede selecte beheerders van participatiemaatschappijen en professionele serviceverleners, inclusief advocaten, accountants, auditors en professionele fondsbeheerders die zich bezig houden met privévermogensbeheer. Het is daarmee de meest intieme netwerkbijeenkomst achter gesloten deuren die beschikbaar is voor de bedrijfstak.

Als u de agenda wilt aanvragen, klikt u hier: Private [http://www.marketsgroup.org/forums/real-estate-latin-america-forum-2016?utm_source=real-estate_4th-annual-institutional-real-estate-latin-america-forum_02.18.2016_partner_pr-newswire---latam&utm_medium=email&utm_campaign=real-estate_4th-annual-institutional-real-estate-latin-america-forum_02.18.2016_partner_pr-newswire---latam]Equity [http://www.marketsgroup.org/forums/private-equity-americas-forum-2016?utm_source=private-equity_5th-annual-americas-forum_03.18.2016_partner_pr-newswire&utm_medium=email&utm_campaign=private-equity_5th-annual-americas-forum_03.18.2016_partner_pr-newswire] Americas Forum.

Belangrijkste sprekers:

-- Wilbur L. Ross, Jr., Chairman en Chief Strategy Officer van WL Ross &
Co.
-- Volkert Doeksen, medeoprichter van AlpInvest Partners
-- Vicente Fox, voormalig president van Mexico (2000-2006)
-- Andy Unanue, oprichter en Managing Partner van AUA Private Equity

Onder de 40+ sprekers van institutionele investeerders:

-- Sharmila Kassam, Deputy Chief Investment Officer van Employees
Retirement System of Texas
-- Scott Stone, Chief Investment Officer van Pentegra Retirement Services
-- Kent Kirkpatrick, Senior Principal van Private Investments, Alberta
Teachers' Retirement Fund
-- Gregory Spick, directeur van UPS Investments
-- Brian Hughes, Head of Private Equity van New York State Common
Retirement Fund
-- Josh Stern, directeur van Private Investments, Robert Wood Johnson
Foundation
-- J. Daniel Parker, Investment Officer van Helmsley Trust
-- Chris Culbertson, Investments Director van Wake Forest University
Endowment

Als uw bedrijf geïnteresseerd is in deelname aan deze bijeenkomst, neemt u contact op met Paloma Lima-Mayland via paloma.lima@marketsgroup.org [mailto:paloma.lima@marketsgroup.org] of +1 646-201-5837.

Sponsors: HSBC, BDO, Demarest Advogados, DLA Piper, EY, Fitch Ratings, HighWater Group, Ipreo en WL Ross & Co.

Over Markets Group:

Markets Group is een organisator van fora voor leidinggevenden met een bewezen staat van dienst met 175+ congressen in meer dan 20 landen. Markets Group is in 2009 opgericht in New York, NY, en is uitgegroeid tot een van de grootste en meest succesvolle congresorganisaties in Noord- en Zuid-Amerika, met meer dan 65 professionals die werken vanuit ons hoofdkantoor in Midtown Manhattan. We hebben met succes evenementen georganiseerd in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Azië. Daarnaast is Markets Group door Inc. Magazine recentelijk genoemd als een van de 5000 snelst groeiende privébedrijven van Amerika en is het onderscheiden als koploper in het organiseren van congressen en het belangrijkste financiële dienstverleningsbedrijf in NYC.

Markets Group

Web site: http://www.marketsgroup.org/