Thijs van der Spil versterkt MT The Bridge business innovators

Thijs van der Spil is benoemd als businessmanager en lid van het managementteam van The Bridge business innovators. Van der Spil is verantwoordelijk voor het vergroten en versterken van de positie van The Bridge in de technologische innovatie, agile delivery en adoptie van nieuwe technologieën voor klanten in de gebouwde omgeving en markt van corporate services als IT, human resources, finance en facility management.

The Bridge begeleidt organisaties bij innovatie en (duurzame) business development. Een belangrijke pijler is de adoptie van nieuwe technologieën. Technologieën als big data, internet of things, robotics, virtual reality en mobile ontwikkelen zich exponentieel. De impact hiervan voor bedrijven, business- en verdienmodellen wordt steeds beter zichtbaar. Organisaties moeten zich daarom een duidelijk beeld gaan vormen van de kansen en bedreigingen die nieuwe technologieën bieden. The Bridge helpt organisaties daarbij; van het creëren van toekomstbeelden tot het nemen van investeringsbeslissingen en de realisatie met de juiste partners.

Van 2008 tot 2016 werkte Van der Spil als senior adviseur bedrijfsvoering en vastgoed voor Twynstra Gudde, het moederbedrijf van The Bridge. In deze functie adviseerde hij organisaties in zowel de publieke als de private sector over het zo effectief mogelijk inzetten van de IT in hun bedrijfsvoering.

Geplaatst in:

Voor meer informatie en vragen kunt u contact opnemen met Esther van Koot, marketingcommunicatie adviseur, via 033 467 77 77 of eko@tg.nl

The Bridge business innovators

Amersfoort