Olympus TEST & WOW: must-haves eenvoudig uitproberen

HAMBURG, Duitsland, March 22, 2016 /PRNewswire/ --

Testen met WOW!-effect: niets gaat boven de eigen ervaring. Met het initiatief "TEST & WOW" biedt Olympus in zeven landen de mogelijkheid om diverse producten drie dagen lang gratis uit te proberen. Op het platform wow.olympus.eu kunnen allerlei Olympus-producten geboekt worden om te testen: deelnemende fotowinkels stellen met name producten uit de series OM-D en PEN, evenals de populairste M.ZUIKO objectieven ter beschikking voor een ongecompliceerde leenservice.
Olympus geeft klanten de gelegenheid om zelf de proef op de som te nemen en zich nog voor de aankoop van een bepaald product te overtuigen. Dit vertrouwen in de overtuigingskracht van echte kwaliteit wordt zeer enthousiast ontvangen door het publiek: deelnemers prijzen de hoogwaardige camera's en vooral de mogelijkheid om objectieven voor de aanschaf eerst intensief te kunnen testen.
Deelname werkt als volgt: Selecteer op de "TEST & WOW"-pagina onder wow.olympus.eu eenvoudig de gewenste producten en kies vervolgens uit een lijst met steden de dichtstbijzijnde winkel. Daar kunnen de artikelen worden opgehaald en na een testperiode van drie dagen weer worden teruggebracht. Als de klanten vragen hebben, krijgen ze bovendien deskundig advies bij de betreffende winkel. Voor de klant zijn hier geen kosten aan verbonden.
Beeldmateriaal vindt u via de volgende link: https://wfm.fischerappelt.de/_QMcDU2LHrjMpBR
Over Olympus
Als wereldwijd toonaangevende fabrikant van optische en digitale precisietechnologie ontwikkelt en verkoopt Olympus innovatieve medische techniek, digitale camera's, microscopen en industriële inspectiesystemen.
Meer informatie is te vinden op  http://www.olympus-europa.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Christian Pott
Olympus Europa SE & Co. KG