Grolsch Lentebok weer volop verkrijgbaar

Proef de lente met Grolsch Lentebok!
Grolsch Lentebok weer volop verkrijgbaar

De dagen worden langer en de terrassen lopen langzaam vol. Dat kan maar één ding betekenen: de lente is begonnen! Grolsch Lentebok is weer volop verkrijgbaar in supermarkten, slijterijen en Grolsch horecagelegenheden. Met de introductie van deze heerlijke bok wenst Grolsch iedereen een prachtige lente toe.

Lentekriebels
Grolsch Lentebok is licht hoppig en zacht zoet van smaak met prikkelende tonen van citrus, honing en kamillebloesem. Perfect voor de eerste lenteavonden én de warme zomerdagen! Grolsch biedt graag de beste bierervaring; of men nu thuis in de eigen tuin van de eerste zonnestralen geniet of met vrienden op het terras. Daarom heeft Grolsch speciaal voor de bokbieren het Grolsch Bokbierglas. In dit glas komt het volgouden voorjaarsbier volledig tot zijn recht. Voor thuis is Grolsch Lentebok beschikbaar in fles en blik.

Bier aan tafel
Steeds meer mensen ontdekken dat bier heel goed in en bij gerechten past. Grolsch Lentebok is daarmee niet alleen een perfect bier voor in de horeca, maar zeker ook voor thuis aan tafel. Het combineert namelijk uitermate goed met uiteenlopende hapjes en gerechten. Zo past Lentebok bijvoorbeeld uitstekend bij verse asperges, frisse voorjaarssalades, mosselen en gegrild of geroosterd vlees.

Opvallend in het bierschap
Met de onlangs vernieuwde verpakkingen voor alle Grolsch pils en speciaalbieren heeft ook Grolsch Lentebok een onmiskenbare Grolsch-uitstraling. Het opvallende en tegelijkertijd herkenbare design benadrukt de rijke historie van de bierbrouwer door de iconische beugelfles te verwerken in het nieuwe merklogo. Grolsch Lentebok is verkrijgbaar in fles (30cl), in blik (50cl) en op tap.

Geplaatst in:

Redactionele informatie
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Koninklijke Grolsch N.V.
Helen ter Huurne
Afdeling Corporate Affairs
Tel: 053 – 48 33 407
Corporatecommunications@grolsch.nl
www.grolsch.nl
www.koninklijkegrolsch.nl
www.werkenbijgrolsch.nl
@RoyalGrolsch

Over Grolsch
Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan. Sinds 12 februari 2008 is Grolsch een dochteronderneming van SABMiller plc.

Koninklijke Grolsch NV

Enschede