Nieuwe voorzitter Raad van Commissarissen DKG

Drs. F.J. (Folkert) Sneep is per 17 maart 2016 benoemd tot voorzitter van de raad van commissarissen van DKG. Hij volgt mr H.A. (Herman) van Karnebeek op.

Folkert Sneep (1951) begon zijn carrière bij Unilever en zette die voort in raden van bestuur bij McCain Foods en Sara Lee International.

Met deze benoeming neemt DKG, na 12 jaar, afscheid van Herman van Karnebeek als voorzitter en lid van de raad van commissarissen.

Met de toetreding van Folkert Sneep en de bestaande leden Tjalling Tiemstra en Tymon Sevenster bestaat de raad van commissarissen van DKG uit drie leden.

Over DKG
DKG is de groep achter de Nederlandse merken Bruynzeel Keukens en Keller Keukens. Daarnaast worden vanuit DKG Keukens private labels ontwikkeld. DKG produceert haar keukens zelf in de vorig jaar uitgebreide en gemoderniseerde keukenfabriek in Bergen op Zoom (NL). De kern van de activiteiten ligt in Nederland, maar DKG is ook actief op de keukenmarkt in België, Dubai, India, Marokko en het Verenigd Koninkrijk.

De jaaromzet bedraagt ca. Euro 175 miljoen. Er zijn ruim 750 mensen werkzaam bij DKG.

DKG, de keuken engineers

Geplaatst in:

Noot voor de redactie niet voor publicatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Helen van Trierum, woordvoerder van DKG.
Telefoon: +31 622428925 E-mail: hvtrierum@dkgholding.nl Website: www.DKGgroep.nl

DKG

Bergen op Zoom