Domeinnaam COM.NL wordt voor 1 miljoen euro geveild

Op maandag 4 april vindt op Domeinmatch.nl de Twee en Drie Letter Domeinnamen Veiling plaats. In deze veiling staan meer dan 200 domeinnamen, verdeeld over verschillende extensies, met maximaal drie letters in de domeinnaam. De absolute topper in deze veiling is COM.nl, die voor een bedrag van tussen de 750.000 euro en 1.000.000 euro wordt geveild.

COM.NL

Alle ogen in de veiling zullen gericht zijn op COM.nl, een van de oudste domeinnamen van Nederland. Deze domeinnaam is uitermate geschikt om als nieuwe extensie te worden aangeboden, zodat er nieuwe domeinnamen kunnen worden geregistreerd zoals bijvoorbeeld lenen.com.nl, sport.com.nl en auto.com.nl. Andere landen die op deze manier te werk gaan zijn o.a. Turkije (com.tr), Brazilië (com.br) en Australië (com.au).

De afgelopen jaren heeft er een soortgelijk concept op COM.nl gestaan, waarbij bedrijven de mogelijkheid hadden om een subdomeinnaam vast te leggen. De huidige eigenaar COM.NL BV verkoopt de domeinnaam inclusief de website en het concept.

COM.NL heeft ongelofelijke potentie om als nieuwe extensie te worden uitgebracht en kan voor de juiste partij een enorme aanwinst zijn. De domeinnaam is de vraagprijs meer dan waard.

Ook in de veiling

Naast COM.nl worden er in de Twee en Drie Letter Domeinnamen Veiling ook domeinnamen als no.nl, qq.nl, yy.nl, ho.nl, ck.nl, gi.nl, doe.nl, eh.be, rc.be, jr.be, gs.be en el.be geveild.

De complete veilinglijst is te bekijken via de onderstaande link:

De veiling duurt 7 dagen en zal op maandag 11 april om 15:00 eindigen.

Twee en Drie Letter Domeinnamen Veiling
Kostbaarste domeinnaam: COM.nl (1 miljoen)
Begint op maandag 4 april om 15:00
Eindigt op maandag 11 april om 15:00