LeasePlan publiceert tweede deel trendreport Autodelen op 17 maart

LeasePlan Nederland deed uitgebreid onderzoek naar (de toekomst van) autodelen. In december presenteerde de leasemaatschappij het eerste deel van het onderzoek waarbij de kritische succesfactoren uiteengezet werden die autodelen tot een mainstream concept kunnen maken. Deze week presenteert LeasePlan het tweede deel van het rapport. Hieruit blijkt dat in de toekomst de rol van de auto gaat veranderen en dat multimodale vervoersoplossingen meer ruimte gaan krijgen? Wat dat betekent voor vervoer in de Randstad en daarbuiten, welke rol gaat autoleasing hierin spelen en wat heeft de zelfrijdende auto te maken met de toekomst van autodelen?

Heeft u interesse om het trendreport woensdag 16 maart onder embargo te ontvangen, met daarbij eventueel een telefonische toelichting, laat u ons dit dan weten via m.aalders@creativevenue.nl

LeasePlan Nederland N.V.

Almere