Grolsch en Pathé verlengen samenwerking

Pathé Theatres B.V. en Koninklijke Grolsch hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Grolsch en haar drankenhandel De Klok Dranken zijn hiermee de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van Pathé. De verschillende partijen zijn zeer tevreden over de samenwerking van de afgelopen jaren en zetten deze succesvolle samenwerking dan ook graag voort.

"Pathé streeft als marktleider naar duurzame partnerships waarbij toegevoegde waarde, branchekennis, productonderscheid en pakkende activaties een grote rol spelen zodat we via ons Food & Beverages (F&B) assortiment onze bezoeker kunnen voorzien van hoogwaardige keuze en kwaliteit. Grolsch heeft in de afgelopen jaren aangetoond een betrouwbare en goede gesprekspartner te zijn.' zegt Hendrik ten Napel, Manager F&B bij Pathé. "We passen goed bij elkaar. Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn."

Leonard Colijn, National Accountmanager Horeca bij Koninklijke Grolsch: "Film en de Grolsch Beugel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en dat willen we nog meer gaan uitdragen. We vinden het geweldig om ook de komende jaren met Pathé samen op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. We willen samen bouwen aan de toekomst van nieuwe filmbeleving en de consument een perfecte avond uit aanbieden. Uiteraard zullen we deze verlenging van de samenwerking op een gepaste manier aftrappen: met een heerlijke Grolsch Beugel."

Redactionele informatie
Dit persbericht is een gezamenlijke uitgave van Pathé Bioscopen Nederland en Koninklijke Grolsch. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Pathé Theatres
Rutger Severens