WDP opgenomen in de AMX-index op Euronext Amsterdam

WDP is verheugd te kunnen meedelen dat de onderneming per 21 maart 2016 als eerste logistiek vastgoedbedrijf zal worden opgenomen in de AMX-index. Het aandeel WDP is sinds 1999 genoteerd op Euronext Brussels en noteert sinds eind november 2015 ook op Amsterdam(1).

De Amsterdam Midcap Index (AMX) is de aandelenindex van de Amsterdamse effectenbeurs die de middelgrote aandelen vertegenwoordigt.

Joost Uwents, CEO van WDP: "Door opname in de AMX-index zal de verhandelbaarheid en de aandacht voor het aandeel WDP verder toenemen, gezien zijn verhoogde zichtbaarheid."

Geplaatst in:

(1) Zie persbericht van 18 november 2015.

Voor meer informatie kan u steeds terecht bij:
WDP Comm. VA
Joost Uwents CEO M +32 (0) 476 88 99 26 joost.uwents@wdp.eu

Mickael Van den Hauwe CFO M +32 (0) 473 93 74 91 mickael.vandenhauwe@wdp.eu

Blakebergen 15
1861 Wolvertem
www.wdp.eu
investorrelations@wdp.eu
Image gallery: www.wdp.eu/pictures

__________________________________________________________________

WDP ontwikkelt en investeert in logistiek vastgoed (opslagruimten en kantoren). WDP heeft ongeveer 3 miljoen m2 panden in portefeuille. Dit internationaal patrimonium van semi-industriële en logistieke gebouwen is verdeeld over ruim 130 sites op logistieke knooppunten voor opslag en distributie in België, Nederland, Frankrijk en Roemenië. Meer info over WDP kan u vinden op www.wdp.eu.

WDP Comm. VA - BE-REIT (Openbare Gereglementeerde VastgoedVennootschap naar Belgisch recht)
Ondernemingsnummer 0417.199.869 (RPR Brussel)

WDP