Aad Koster nieuwe voorzitter OVAL

Aad Koster wordt per 1 mei a.s. voorzitter van OVAL, Organisatie voor Vitaliteit, Activering en Loopbaan. Met de benoeming gaat de branche een nieuwe fase in waarbij optimaal wordt bijgedragen aan het maatschappelijk debat om "mensen gezond, gemotiveerd en inzetbaar aan het werk te houden en te krijgen" en de meerwaarde van inzet van de expertise van de leden van OVAL van belang is.

Aad Koster volgt Kick van der Pol op die de afgelopen 8 jaar de voorzittersrol met verve heeft vervuld. OVAL is blij met haar nieuwe voorzitter: "We hebben in Aad Koster een sterke bevlogen bestuurder gevonden met hart voor de duurzame inzetbaarheid van de mens en een groot netwerk in de publieke en private sector. Aad Koster heeft een ruime ervaring in de belangenbehartiging, waarbij hij zijn sporen de afgelopen jaren onder andere heeft verdiend bij brancheorganisatie Actiz. Aad Koster studeerde aan de Universiteit van Amsterdam. Hij startte zijn loopbaan bij het Nederlands Instituut Arbeidsomstandigheden. Voor zijn periode bij Actiz was hij werkzaam bij een aantal organisaties in de zorg en wethouder bij de Gemeente Sassenheim.

Over het werk bij OVAL zegt Aad Koster: 'De economie verandert in een snel tempo en dat vraagt veel van mensen. Ons menselijk kapitaal is ons grootste goed. Het is een enorme uitdaging daar met al deze innovatieve dienstverleners aan bij te mogen dragen.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Petra van de Goorbergh, directeur OVAL, via 013-5944456 of via info@oval.nl

OVAL bundelt de krachten van dienstverleners die actief zijn op het terrein van werk,
loopbaan en vitaliteit. Zij leveren een bijdrage aan de duurzame inzetbaarheid van mensen.
En ze werken voor werkgevers, verzekeraars, werknemers, UWV, gemeenten en individuele werkzoekenden. OVAL-leden voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Ze worden hier regelmatig op getoetst.

OVAL

Tilburg