Persuitnodiging Topontbijt: Internationale Vrouwendag 8 maart 2016

Op dinsdag 8 maart - Internationale Vrouwendag - vindt het traditionele 'Topontbijt' plaats in Sofitel Legend The Grand aan de Oudezijds Voorburgwal 197 1012 EX Amsterdam. De bijeenkomst trapt af om 08.00 uur.
Media zijn welkom.

Topontbijt is een traditie waarop vrouwen op Vrouwendag met elkaar in gesprek gaan. Echter, dit jaar is het ontbijt ook voor Topmannen. De bijeenkomst draait dit jaar om de vraag: wat is uw grootste zorg en ziet u als grootste kans voor vrouwen om de top te halen. Ook treden bij het ontbijt nieuwe partijen toe tot het Charter Talent naar de Top en de Executive Search Code

Het topontbijt wordt deze keer georganiseerd door Talent naar de Top, VNO-NCW en Stichting Topvrouwen.

Topvrouwen is een initiatief van minister Bussemaker en VNO-NCW voorzitter Hans de Boer. Twee kwartiermakers, Annemarie Jorritsma en Leo Houwen, gaan met de top van bedrijven en organisaties in gesprek over de manier waarop meer en sneller vrouwen de top kunnen bereiken met inzet van de database.
Gespreksleider is Jeroen Smit.
Programma:
07:30 Ontvangst.
08:00 Welkom door Sandra Lutchman, directeur van Talent naar de Top:
"Een actieve coalitie voor m/v diversiteit aan de top".
08:10 Ontbijt en onderlinge interactie.
08:30 Presentatie bestuur TOPvrouwen.nl door Hans de Boer en Sybilla Dekker (voorzitter Talent naar de Top), gevolgd door paneldiscussie met Marry de Gaay Fortman (voorzitter), Sieto de Leeuw (bestuurslid) en kwartiermakers Annemarie Jorritsma en Leo Houwen.
09:00 Tafeldiscussie: welke acties en coalities vindt u nodig?
09:15 Reacties van Minister Bussemaker, Hans de Boer en Sybilla Dekker: Concrete call for action en coalitievorming.
09:25 Welkom nieuwe ondertekenaars Charter en Executive Search Code, St. Franciscus Ziekenhuis (Roos van Erp) en Kienbaum, Executive Search Bureau (Hans Jonkers)
09:30 Afsluiting door Sandra Lutchman.

U bent van harte uitgenodigd het Topontbijt bij te wonen.

Meer informatie:

Roelf van der Kooij