Leiders Wereldluchtvaart Bijeen voor Ontwikkeling Mondiale Luchtverkeersbeveiliging

Registreer nu voor deelname aan het World ATM Congress, de grootste internationale luchtvaartbeurs ter wereld die gewijd is aan de ontwikkeling van air traffic management (ATM) en volgende generatie technologieën.

MADRID, 2 maart 2016 /PRNewswire/ -- Registreer nu voor World ATM Congress 2016 [http://www.completereg.com/worldatm/default.aspx], het grootste congres ter wereld op het gebied van ATM, dat in de ochtend van 8 maart a.s. geopend zal worden in IFEMA, Feria de Madrid. Dit evenement brengt luchtvaartleiders samen uit 125 landen, waaronder hooggeplaatste ambtenaren en functionarissen; CEO's van luchthavens, luchtvaartmaatschappijen en air navigation service providers (ANSP's); vakorganisaties; en leveranciers van producten en diensten uit de commerciële sector. Het congres loopt tot 10 maart.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151217/297118LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20151217/297118LOGO]

Het aantal registraties is op schema en wordt naar verwachting hoger dan het aantal deelnemers van vorig jaar, dat 6.300 bedroeg. Onder de deelnemers orden verwacht:

-- Air traffic controllers en vertegenwoordigers van air traffic control
(ATC) service providers, luchthavens, luchtvaartmaatschappijen,
overheden, strijdkrachten, NGO's, fabrikanten, leveranciers enz.
-- Negenenzeventig ANSP's.
-- Dertien ambassades.
-- Een record-aantal van 225 exposanten, een toename van 22 sinds vorig
jaar.
-- Vijf presentatietheaters met meer dan 80 uur aan programmering
[http://www.worldatmcongress.org/free-education], onder meer
productdemonstraties en -lanceringen, panel discussies en presentaties
op het gebied van nieuwe trends en ontwikkelingen door ruim 55 bekende
organisaties uit verschillende segmenten van de luchtvaart.

Het bekroonde World ATM Congress, nu in het vierde jaar, wordt geproduceerd door de Civil Air Navigation Services Organisation (CANSO) in partnerschap met de Air Traffic Control Association (ATCA). Het thema van de Conference of World ATM Congress [http://www.worldatmcongress.org/conference-programme] is Leadership, Change, and Implementation. Gedurende vier sessies verdeeld over twee ochtenden wordt gesproken over de uitdagingen in luchtvaartleiding waarmee ANSP's, vliegmaatschappijen en luchthavens momenteel mee worden geconfronteerd. Tevens wordt een vooruitblik gegeven op wat de industrie in de komende vijf jaar gerealiseerd zal hebben. Industrieleiders zullen de impact bestuderen van nieuwe technologieën als programmeerbare torens (remote towers) en nieuwkomers in de ruimtevaart, zoals op afstand bestuurbare aircraft systemen en commerciële ruimtevoertuigen.

World ATM Congress 2016 zal tevens gastheer zijn voor een aantal evenementen, waaronder de European Commission Single European Sky (SES) Awards op 8 maart en diverse mediabijeenkomsten tijdens deze drie dagen. Met de IHS Jane's ATC Awards, die gepresenteerd worden tijdens het CANSO ATM Dinner op 7 maart, worden inspanningen op het gebied van luchtruimbeheer gevierd en beloond.

Ga voor meer informatie over World ATM Congress 2016 naar www.worldatmcongress.org [http://www.worldatmcongress.org/]. Online registratie sluit op donderdag 3 maart. Op locatie kan nog worden ingeschreven zonder extra kosten.

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151217/297118LOGO

World ATM Congress

CONTACT: Na 5 maart 2016 kunt u contact opnemen met Abigail Glenn-Chase,abigail.glennchase@worldatmcongress.org, +34 670 393 257; AshleySwearingen, ashley.swearingen@worldatmcongress.org, +34 670 393 267.

Web site: http://www.worldatmcongress.org/

PR Newswire