Grolsch brengt nieuwe variant Grolsch 0.0% Radler op de markt

Grolsch brengt nieuwe variant Grolsch 0.0% Radler op de markt:
Ice Tea met Groene Theesmaak

Bierbrouwer Grolsch breidt opnieuw haar Radler assortiment uit met de introductie van een nieuwe variant: Grolsch 0.0% Radler Ice Tea met Groene Theesmaak. Grolsch speelt hiermee in op de groeiende populariteit van Radlers in Nederland. Nederlanders leven steeds bewuster en kiezen daardoor vaker voor alcoholarme of alcoholvrije dranken. Bovendien willen consumenten vaker nieuwe smaken, merken en belevingen proberen. Tegelijkertijd is Ice Tea één van de grootste en groeiende frisdranksegmenten in Nederland. Een mooie nieuwe combinatie voor in het bierschap!

Natuurlijk gebrouwen met echt vruchtensap en groene thee smaak
Grolsch 0.0% Radler Ice Tea met Groene Theesmaak is puur natuurlijk gebrouwen met ingrediënten van bier en gemixt met echt vruchtensap en natuurlijk groene thee aroma. Het is een lichtzoet alcoholvrij drankje met de verfrissende smaak van citroen en ice tea.

De Ice Tea variant van Grolsch Radler bevat 0% alcohol en is gebrouwen van 100% natuurlijke ingrediënten. Vanaf 7 maart aanstaande is Grolsch Radler verkrijgbaar in supermarkten en slijterijen. Uiteraard kunnen consumenten ook in de horeca genieten van een heerlijke frisse Grolsch 0.0% Radler Ice Tea met Groene Theesmaak. Daar wordt Grolsch Radler geserveerd in een bijpassend en eigentijds glas, met ijsklontjes en een schijfje limoen. Grolsch Radler is het hele jaar door beschikbaar.

Grolsch Radler assortiment
Grolsch maakt onderscheid tussen Grolsch Radler 2% en Grolsch 0.0% Radler in de verschillende smaakvarianten. Dit onderscheid is duidelijk op de verpakkingen af te lezen, waardoor consumenten snel hun favoriete smaak kunnen vinden in het bierschap. De Grolsch Radler varianten zijn verkrijgbaar in fles 6x 30cl en blik 6 x 33cl.

Grolsch 0.0% Radler wordt multimediaal ondersteund. Met billboards, diverse printuitingen, social media campagne en de inzet van sampling (onder meer probeerverpakkingen) gaat Grolsch haar 0.0% Radler nadrukkelijk onder de aandacht brengen bij de consument.

Koninklijke Grolsch NV

Enschede