SecureMailbox - #1 in Europa

De eerste cloud-service die is gecertificeerd met zowel ISO/IEC 29100 als de nieuwe Europese GDPR-richtlijn.

STOCKHOLM, 22 februari 2016 /PRNewswire/ -- MWC Barcelona -- SecureMailbox (www.securemailbox.com [http://www.securemailbox.com/]), met gebruikers in meer dan 160 landen, is de eerste beveiligde cloud-service die een Privasee SEAL heeft ontvangen voor de nieuwe Europese GDPR (General Data Protection Regulation) en het ISO/IEC 29100 privacy-kader. SecureMailbox ontving de SEAL voor naleving van de richtlijnen van Privacy by Design en de nieuwe EU-regelgeving, die de nationale databeschermingswetten in alle EU-lidstaten binnenkort gaat vervangen.

"Wij zijn allemaal verplicht de persoonlijke gegevens van klanten te beschermen. Betrouwbaarheid, vertrouwen en vrijheid van gegevens voor onze gebruikers moeten een vast onderdeel zijn van iedere internetdienst en app die wij op onze mobiele apparaten downloaden. Daarom is regelgeving zoals de GDPR van groot belang, en zijn concepten zoals SecureMailbox en SecureAppbox nodig."

Karen Lawrence Öqvist, Senior Advisor van Privasee

Met SecureMailbox en het nieuwe SecureAppbox-concept hebben instanties, overheden en private bedrijven de beschikking over een veilig en privacy-bewust platform. SecureMailbox zorgt voor vrijheid van communicatie zonder ondermijning van de bruikbaarheid en productiviteit. Geweldig eenvoudig, op ieder moment en overal - u hoeft uw e-mailadres niet te veranderen. Het werkt gewoon voor iedereen!

"Wij zijn erg enthousiast over deze nieuwe mogelijkheden waarmee we contact kunnen leggen en samen kunnen werken met onderzoekers, clinici en patiënten over de hele wereld. Onze visie is de opzet van een wereldwijd netwerk ten behoeve van onze eindgebruikers, patiënten die herstellen van psychische aandoeningen, waarmee de eisen voor bescherming en rechtsgeldigheid van dataoverdracht en -opslag van het grootst mogelijke belang zijn. SecureMailbox zorgt hiervoor."

Rickard Färdig, Oprichter van EBP Solutions

"Door de principes van Privacy by Design in ons cloudplatform voor samenwerking, internetdiensten en apps in te bouwen, helpen wij instanties, overheden en private bedrijven een vertrouwensband met belanghebbenden te creëren, en communicatiekanalen op te zetten die in overeenstemming zijn met wet-en regelgeving."

Anders Jonson, CEO van SecureMailbox/Appbox.

Ga voor meer informatie a.u.b. naar het Mobile World Congress 2016 Online Mediapakket van SecureMailbox: http://mwc.vporoom.com/SecureMailbox [http://mwc.vporoom.com/SecureMailbox]

Uitnodiging voor de media: "Meet the CEO Anders Jonson" vindt plaats op het MWC op maandag/dinsdag (22-23/2) om 13.30, Hal 7, Swedish Pavilion (7E41). Neem contact op met onze pr-afdeling via pr@securemailbox.com [mailto:pr@securemailbox.com]

SecureMailbox

CONTACT: CONTACTPERSOON: Anders Jonson, +46708655301