Nederlandse lingeriewinkel verovert Duitsland

Den Bosch, 17 februari 2016 - Annadiva, een winkel gericht op lingerie en badmode t/m cup J, opent een Duitse webshop. Na het succes van de in 2013 geopende Belgische webshop gaat Annadiva nu ook Duitsland veroveren.

Met het winnen van de Gazelle Awards in 2015 heeft Annadiva bewezen dat het één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland is. Het openen van een Duitse webshop is een logische vervolgstap voor Annadiva. Hiermee hopen zij de stijgende lijn in de omzet vast te houden.

Annadiva wil zich onderscheiden van andere webshops in Duitsland door haar grote assortiment, snelle levering en deskundig lingerieadvies. Met name de grootste lingeriemerken in Nederland, PrimaDonna en Marie Jo, zijn ondanks de grote vraag in Duitsland lastig online te verkrijgen. Hier hoopt Annadiva verandering in te brengen. Ook worden binnenkort merken als Freya, Spanx en Seafolly toegevoegd.

Mariëlle van Werven, eigenaresse van Annadiva, reageert: "We hebben onderzoek gedaan naar wat de Duitse klant zoekt en wil kopen. De Duitse webshop is hierop ingericht. Met een native Duitse webshopmanager en klantenservice is Annadiva klaar om de Duitse markt te veroveren."

De Duitse webshop is vorige week online gegaan zonder enige promotie tot nu toe. Zelfs zonder promotie stromen elke dag al bestellingen binnen. Hierdoor geloven wij dat ook de Duitse webshop een succes gaat worden.

Over Annadiva
Annadiva is een lingerie- en badmodewebshop, online sinds 2012. In slechts een paar jaar tijd is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste aanbieder van luxe lingerie in Nederland en België.

Neem voor meer informatie, beeldmateriaal geschikt voor publicatie en overige specificaties contact op met Mariëlle van Werven via telefoonnummer 073 851 20 17. Of mail naar marketing@annadiva.nl

Annadiva - Lingerie & Badmode t/m cup J

Den Bosch