Doorstart Paradigit: 3 grootste winkels verder onder Paradigit.nl

Vandaag is er overeenstemming bereikt over de toekomst van het distributiecentrum en de winkels van Paradigit. De drie grootste winkels in Eindhoven, Utrecht en Maastricht blijven open als aanvulling op de PARADIGIT.NL webwinkel. Hiermee zijn de banen van bijna 100 medewerkers gered. "We hebben de toekomst van ons bedrijf zeker gesteld, waarbij de fysieke winkel een verlengstuk is van de online strategie." aldus Arjen de Koning, oprichter en eigenaar van Paradigit.

De vijf shop-in-shops in de V&D gaan vanaf morgen niet open, omdat V&D heeft aangekondigd dat de warenhuizen de komende weken gesloten zullen blijven.

Met de doorstart wordt ook de productgarantie van klanten overgenomen. De Koning: "We vinden het belangrijk dat klanten de service krijgen die ze van Paradigit gewend zijn. Voor alle garantieaanvragen kunnen klanten daarom blijvend terecht op PARADIGIT.NL en in onze winkels in Eindhoven, Utrecht en Maastricht."

Paradigit

Eindhoven