Marina Fernhout-Mollemans nieuwe Managing Director van 3M in Benelux

Marina Fernhout-Mollemans nieuwe Managing Director van 3M in de Benelux

12 februari 2016

Marina Fernhout-Mollemans heeft per 1 februari 2016 de rol van Patrick Rogiers overgenomen als Managing Director van 3M in de Benelux. Zij is een zeer ervaren leidinggevende en beschikt over een ruime commerciële ervaring in binnen en buitenland.
"Ik ben erg blij om in de Benelux aan het roer te staan en de organisatie te helpen verdere groei door te maken'' aldus Fernhout. "Ik geloof sterk in de kracht van een naar de toekomst- en naar buiten gerichte organisatie. In echte betrokkenheid en de juiste mensen op de juiste plek. Om als team, met en voor onze de klanten, de doelen en visie te bereiken".
Marina Fernhout-Mollemans (46), geboren in Helmond, heeft 20 jaar managementervaring binnen en buiten 3M. Ze studeerde Economie aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. In 2006 startte ze haar loopbaan bij 3M als Technisch Manager in de R&D faciliteiten in Duitsland waarna zij verschillende leidinggevende functies in binnen- en buitenland vervulde. Zo was ze onder andere directielid voor de Health Care Business Group in Nederland en Business Development Manager voor een van 3M's toonaangevende divisies in West Europa. Tot voor kort was Fernhout Managing Director voor 3M Griekenland opererend vanuit Athene.
Patrick Rogiers is per 1 februari de nieuwe business director voor Europe Middle East/Africa voor de Industrial Business Group.

Over 3M
Bij 3M wordt wetenschap toegepast om het leven dagelijks te verbeteren. Met $ 32 miljard omzet, werken onze 90.000 medewerkers wereldwijd samen met klanten en met elkaar. Ontdek meer over de creatieve oplossingen van 3M op 3M.nl en 3M.com/newsroom of 3Mnederland op Facebook en Twitter.

Meer informatie of beeldmateriaal?
Voor meer informatie over Marina Fernhout-Mollemans, 3M Company en 3M Benelux kunt u contact opnemen met Liesbeth Clemens, e-mail lclemens@mmm.com.

3M Nederland B.V.

Delft