Houselegende Danny Tenaglia met extra lange set op Extrema Outdoor

In navolging van Carl Cox heeft Extrema Outdoor wederom een levende legende aan het programma weten toe te voegen. De New Yorkse DJ Danny Tenaglia komt
voor een extra lange set naar het Brabantse festival. Tenaglia was pas een handvol keren te zien in Nederland. Aan de bekendmaking heeft Extrema Outdoor een romantisch cadeau gekoppeld.

Maar weinig DJ's worden wereldwijd zo gewaardeerd als Danny Tenaglia uit New York. In een carrière van ruim dertig jaar maakte hij werkelijk alles al een keer mee. Zo ontving de houselegende een Grammy-nominatie voor zijn remix van I Feel Love (Depeche Mode), bewerkte hij nummers van Yoko Ono, Faithless en Madonna, had hij residencies in 's werelds grootste clubs en wordt hij alom geprezen om zijn vakmanschap.

Kenmerkend zijn Tenaglia's legendarische, lange housesets waarbij hij het publiek urenlang weet te boeien. Ook op Extrema Outdoor kan het publiek een extra lange set verwachten. Zo vaak stond Tenaglia overigens nog niet in Nederland: het wordt zijn vijfde keer dit millennium.

Diner voor twee
Speciaal voor Valentijn geeft Extrema Outdoor een leuke prijs weg. Wie op de Facebookpagina van Extrema Outdoor het bericht over Tenaglia deelt, maakt kans op een romantisch diner voor twee tijdens het festival. Kaarten voor Extrema Outdoor zijn te koop tegen een gereduceerde prijs. Regular Tickets kosten Euro43 en Comfort Tickets kosten Euro73. Deze prijzen stijgen tot de volledige line-up eind maart bekend is. Extrema Outdoor vindt plaats op zaterdag 9 juli aan recreatiestrand Aquabest, nabij Eindhoven.

ARTIESTEN TOT NU TOE BEKEND:

Carl Cox & Friends
Danny Tenaglia