MindTree tekent overeenkomst voor service-integratiemogelijkheden met Sandvik

BANGALORE en WARREN, New Jersey, February 9, 2016 /PRNewswire/ --

Samenwerkingsverband gaat zorgen voor geografische hub om activiteiten te consolideren en te stroomlijnen

MindTree [http://www.mindtree.com ], een toonaangevend bedrijf in digitale transformatie- en IT-diensten, heeft vandaag aangekondigd dat het gekozen is door Sandvik, een wereldwijde technische groep in tooling, materiaaltechnologie, mijnbouw en constructie, om de mogelijkheden voor IT-service-integratie van dat bedrijf te bevorderen.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203)

Als onderdeel van deze overeenkomst zal Mindtree een geografische hub ontwerpen, opzetten en beheren die de wereldwijde activiteiten van Sandvik zal helpen consolideren en stroomlijnen, waardoor het bedrijf zal beschikken over flexibiliteit en wendbaarheid in haar IT-landschap. MindTree en Sandvik zullen samen werken aan het opbouwen van efficiëntie- en schaalvoordelen in de wereldwijde organisatie van Sandvik en het bedrijf zo voorzien van de schaal die nodig is om de servicemanagementmogelijkheden op te bouwen, te beheren en te versterken.

Rostow Ravanan, Executive Director, Mindtree, verklaarde: "Wij zien dit initiatief als een belangrijke stap voor Sandvik om de groei in haar belangrijkste markten te stimuleren. Sandvik heeft een meerfasige benadering ten aanzien van deze overgang, en we zijn enthousiast over het feit dat we hier deel van gaan uitmaken. Onze expertise in het leveren van waarde voor klanten zal ons in staat stellen om Sandvik te helpen te voldoen aan haar strategische doelstellingen op dit gebied."

Petra Alund, MD, Sandvik IT GSS, merkte op: "Dit is de eerste keer dat we zijn begonnen aan een dergelijk model. We zochten een partner met het vermogen om aan grote transformatieprogramma's te werken en die tegelijkertijd toch ook in staat is om een ​​plan op maat te bieden dat specifiek is voor de unieke behoeften die we hebben. Wij hebben gekozen voor Mindtree om haar sterke domeinexpertise in productie, haar vermogen om te innoveren en, belangrijker nog, de culturele overeenkomsten tussen onze bedrijven. Wij vinden namelijk dat de bedrijfscultuur en waarden van Mindtree in lijn zijn met en praktisch hetzelfde als die van Sandvik, en we denken dat we in Mindtree een partner hebben die de juiste schaal kan vinden voor al onze behoeften."

Over Mindtree

Mindtree [NSE: MINDTREE] levert digitale transformatie- en technologiediensten, van ideevorming tot uitvoering, waarmee Global 2000-klanten hun concurrenten kunnen overtreffen. Mindtree werd 'digitaal geboren' ('Born Digital') en heeft een flexibele, gezamenlijke aanpak voor het creëren van op maat gemaakte oplossingen voor de digitale waardeketen. Tegelijkertijd helpt onze diepgaande expertise in infrastructuur- en applicatiebeheer bij het optimaliseren van uw IT in een strategische troef. Of u nu wilt dat uw bedrijf gedifferentieerder wordt, zakelijke functies opnieuw dient uit te vinden of de omzetgroei moet versnellen, wij kunnen u daarbij van dienst zijn. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Neem voor meer informatie contact op met:
India
Priyanka Waghre