Diebold rapporteert financiële resultaten over vierde kwartaal en volledige jaar 2015

Noord-Amerikaanse tak elektronische veiligheid gerapporteerd als beëindigde bedrijfsactiviteiten

NORTH CANTON, Ohio, 11 februari 2016 /PRNewswire/ -- Diebold, Incorporated , rapporteerde vandaag haar financiële resultaten over het vierde kwartaal en het volledige jaar 2015. Een volledig, integraal persbericht en andere financiële verslagen zijn te raadplegen in de 'Investor Relations'-sectie van Diebold's website, te bereiken via de volgende link:

http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]

Zoals eerder bekendgemaakt zullen president en chief executive officer van Diebold Andy W. Mattes en senior vice president en chief financial officer Christopher A. Chapman vandaag de financiële prestaties van het bedrijf bespreken tijdens een conference call om 8:30 (ET). Zowel de presentatie als toegang tot de conference call zijn beschikbaar via http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]. Tot drie maanden na de conference call zal deze ook nog te beluisteren zijn op de 'Investor Relations'-sectie van Diebold's website.

(Let op: als er bij het klikken op bovenstaande link geen nieuw venster opent kunt u de URL knippen en in de adresbalk van uw browser plakken)

Over Diebold Diebold, Incorporated levert de technologie, software en diensten die mensen over de hele wereld verbindt met hun geld en overbrugt zo de fysieke en digitale werelden van geld op een handige, veilige en efficiënte manier. Sinds de oprichting in 1859 is Diebold uitgegroeid tot een toonaangevende leverancier van uitzonderlijke self-service op het gebied van innovatie, veiligheid en diensten voor financiële, commerciële, consumenten- en andere markten.

Diebold heeft wereldwijd ongeveer 15.000 werknemers en haar hoofdkwartier is gevestigd bij Canton, Ohio, in de VS. Bezoek Diebold op www.diebold.com [http://www.diebold.com/] of via Twitter: http://twitter.com/DieboldInc [http://twitter.com/DieboldInc].

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO]

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO

Diebold, Incorporated

CONTACT: Mediarelaties, Mike Jacobsen, APR, +1 330 490 3796,michael.jacobsen@diebold.com, OR Investor Relations, Steve Virostek, +1 330490 6319, stephen.virostek@diebold.com