Presentatie huurmarktcijfers 4e kwartaal 2015

De Nederlandse huurmarkt is niet transparant. Woninghuurders, woningeigenaren en beleggers hebben te maken met een gebrek aan juiste informatie over transacties en huurprijzen.

Op dinsdag 16 februari a.s. presenteren Ger Hukker (NVM) en Jean-Paul Rouwette (VGM NL) de marktcijfers van commerciële huurwoningen. Sinds 2014 registreren NVM en VGM NL gezamenlijk de transactiedata van huurwoningen en de tijd is rijp om de huurmarktcijfers periodiek te presenteren. Het begin van een goede traditie.
Tijdens de presentatie wordt onder andere ingegaan op het aantal transacties en de m2-prijzen per woningtype, regio en bouwperiode.

Wat: Perspresentatie huurmarktcijfers 4e kwartaal 2015
Waar: Nieuwspoort (Frits van der Poelzaal 1+2)
Lange Poten 10
2511 CL Den Haag
Wanneer: Dinsdag 16 februari om 10.00 uur

We vernemen graag of u erbij bent. Aanmelden kan via Roeland Kimman: telefonisch 030 6085 185, mobiel 06 55 205 205 of per e-mail kimman@nvm.nl.

U bent van harte uitgenodigd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Roeland Kimman - NVM. Telefoon 030 6085 185, mobiel 06 55 205 205, e mail: kimman@nvm.nl.
of
Ilse Kaandorp - VGM NL. Telefoon 030 3035 220, mobiel 06 10 892 507, e-mail: i.kaandorp@vgm.nl

NVM

Nieuwegein