Smartphonehoesjes.nl neemt MobielBereikbaar.nl over

"De overname versterkt onze marktpositie en onderstreept de duidelijke groeifocus"

Leusden, 11 februari 2016 - Smartphonehoesjes.nl, opererend onder M&M E-commerce BV, heeft per 1 februari 2016 de webwinkel MobielBereikbaar.nl overgenomen van branchegenoot PLTC BV. De overname van het Leusdens bedrijf past in de groeistrategie en visie van de nabije toekomst. Met de overname bouwt Smartphonehoesjes.nl haar positie in de markt verder uit.

De overname
Martijn Hooft, oprichter en directeur van Smartphonehoesjes.nl: "Toen wij begonnen met het online verkopen van telefoon accessoires was PLTC met het label MobielBereikbaar.nl onze grootste concurrent. Door de sterke toename van concurrentie en de grote groei die wij met Smartphonehoesjes.nl de laatste jaren hebben doorgemaakt, zijn wij in de positie gekomen om MobielBereikbaar.nl over te nemen.". Deze overname versterkt de marktleidende positie van Smartphonehoesjes.nl binnen de markt van online telefoon accessoires en biedt haar de kans om te profiteren van het door de jaren heen opgebouwde klantenbestand van MobielBereikbaar.nl.

Paul Leune, directeur van PLTC BV: "Voor mij persoonlijk is het belangrijk dat MobielBereikbaar.nl wordt overgenomen door een bedrijf dat hart heeft voor haar klanten en deze met een groot aanbod en goede service verder kan bedienen. Smartphonehoesjes.nl heeft de afgelopen jaren bewezen met het zeer ruime aanbod van meer dan 35.000 producten en de goede service, dat zij in staat zijn om klanten geheel naar wens te bedienen. En daar laat ik mijn klanten graag aan na. De overname geeft mij de mogelijkheid om me te richten op nieuwe online concepten in andere branches."

Over Smartphonehoesjes.nl
Sinds 2011 werkt Smartphonehoesjes.nl hard aan haar missie: "Met een uitgebreid en uniek aanbod iedereen een betaalbare bescherming en uitbreiding bieden voor de smartphone en tablet.". Het bedrijf heeft een duidelijke focus en is sinds haar oprichting uitgegroeid tot een gerenommeerde online speler en tevens marktleider in de markt van online telefoon accessoires.

Voor meer informatie:
www.smartphonehoesjes.nl/overname