Nederlandse ondernemer met eerste erotische prijsvergelijkingssite

Een transparante site met het volledige aanbod in erotische artikelen. Hiermee begint de droom van entrepreneur H. van Elen waar te worden. De site is de eerste en meteen de grootste ter wereld. Van Elen zag als online marketeer het 'gat' in de markt en ontdekte dat er op het gebied van energie, financieel- juridische dienstverlening en de assurantie steeds meer prijsvergelijkers komen en zelf de politiek maakt gebruik van 'stemwijzers'. Maar in de erotiek is prijsvergelijking niet mogelijk. Daarin komt met www.Sex-Toy.com definitief verandering. H. van Elen is benieuwd wat dit in de markt gaat betekenen.

Zowel aanbieders als kopers van seksartikelen willen niet geassocieerd worden met de aankoop van erotische artikelen. Het aankopen van deze artikelen is zowel voor mannen als vrouwen om diverse redenen beladen met schaamte. De meeste mensen met of zonder relatie schamen zich om gezien te worden in winkels om die behoeften te bevredigen. Sex-Toy.com wil de anonimiteit en de schaamte rondom erotiek weghalen en het tot een 'normaal' product maken door volledige openheid & transparantie en brengt daarom een nieuwe site in de lucht.

Sex-Toy.com biedt consumenten de mogelijkheid prijzen te vergelijken, zodat hier ook gaat gelden 'de beste koop voor de beste prijs'. 'Het is jammer dat het aankopen van seksartikelen een taboe is, want seks hoort bij het leven net als eten', aldus Van Elen, 'We gaan wel naar de supermarkt voor onze boodschappen. Ik wil de online 'supermarkt' voor erotische artikelen creëren. Christine le Duc bracht hierin verandering en zorgde voor toegang voor de 'gewone man' door de 'Erotische Winkel' stijlvol ingericht op A-locaties te vestigen, maar zoals we zagen werkte dat uiteindelijk toch niet omdat mensen niet op een openbare plek een erotische winkel willen binnenlopen. Schaamte om gezien te worden door een bekende.

De kleine aanbieders vs Google AdWords
Ook zag Van Elen dat het voor kleine webshops moeilijk is om het hoofd boven water te houden. Via Google kunnen ze niet adverteren, omdat partijen als Google en Facebook liever geen erotische advertenties toont en de advertenties ook snel afgekeurd worden. Zo laat Van Elen weten: ik ben zelf online marketeer en weet hoe je Google Adwords campagnes moet maken. Maar voor de erotische markt is dat een stuk lastiger al doe je niets verkeerds aan je advertenties, Google heeft deze namelijk liever niet en keurt deze snel af. Kleine online erotische webshops worden daardoor niet groot en worden weggedrukt door partijen die wel budget hebben om op TV of in magazines reclame te maken. Ik vind het daarom belangrijk dat er een plek is waarvan elke consument weet dat op Sex-Toy.com alle erotische producten te vinden zijn en dat elke aanbieder van erotische speeltjes weet dat zij op Sex-Toy.com gevonden kunnen worden."

Sex-Toy.com, een site waarop producten worden gepresenteerd en worden vergeleken en is te zien als Change Maker in de erotische branche. Sex-Toy.com verzamelt het aanbod van alle grote (en in de toekomst ook van kleine) aanbieders: Pabo, Easy Toys, Hunkemöller, Wehkamp, Bol.com, Willie.nl, Neckerman, Otto, ShyToBuy, voorhemvoorhaar.nl etc. Bekijk de eerste erotische prijs vergelijkingssite en click naar www.sex-toy.com

Geplaatst in:

Meer informatie: H. van Elen, T. 06 38 71 45 27

Sex-Toy.com

plaats:
Amsterdam

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234