Prijsuitreiking voor winnaars filmscriptwedstrijd over dieren

Hilversum, 10 februari 2016. Leerlingen van groep 8 van de St. Catharinaschool uit Haasdrecht zijn morgen speciale gast bij het Filmhuis in Gouda.
Zij hebben namelijk met de hele klas een exclusief bezoek aan de bioscoop gewonnen door het meedoen aan een filmverhalenwedstrijd over huisdieren.
De wedstrijd is een onderdeel van het DierenDiploma, een gratis lespakket over huisdieren en is ontwikkeld door de Stichting Met dieren meer mens.

Ambassadeur van het DierenDiploma, presentatrice van Hart van Nederland Evelien de Bruijn, zal als tastbare herinnering, een bronzen beeldje van het logo overhandigen aan de winnaars. Evelien is naast moeder ook een enthousiaste dierenliefhebber en vindt voorlichting over huisdieren heel belangrijk.

De leerlingen komen in feestelijke kleding via de rode loper en gaan kijken naar de natuurfilm 'De Nieuwe Wildernis'. " Doel van de Stichting is kinderen, als huisdiereigenaren van de toekomst, te informeren over verantwoord huisdierenbezit. Maar vooral meegeven dat het hebben van huisdieren leuk is! Dat blijkt ook uit de inzendingen van de wedstrijd, die waren enorm creatief en grappig." vertelt secretaris van de Stichting Pascale Fuchs.

U bent van harte uitgenodigd bij dit evenement aanwezig te zijn.
Locatie Filmhuis Gouda
Lethmaetstraat 45
2802 KB Gouda

Om u aan te melden, informatie of foto's op te vragen kunt u contact opnemen met:
Pascale Fuchs, secretaris Stichting Met dieren meer mens
info@mdmm.nl of info@dierendiploma.nl
www.dierendiploma.nl

Stichting "Met Dieren Meer Mens"

GOUDA